Gå til innhold

Prosjekt Bender (Update 11.mars side 37)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner og kommentarer. Jeg kommer nok med en Videoupdate snart, der jeg skal finne på mye vittig med bender i action. skal også veie han slik dere får vite hvor tung han er og sette opp en webside med FAQ osv :)

 

Neste år skal jeg lage en ny pc, men vet ikke helt hva ennå, skal tenke på det noen måneder. Ny figur hvert år :) Men nå skal jeg sove. kjøre 40 mil hjem igjen :(.

 

Mulig det kommer et innslag om bender på spillmagasinet senere, kanskje allerede neste sending. de filmet iallefall, slik at dere som ikke fikk sett han i action i vikingeskipet kan se han på tv :)

Lenke til kommentar
Gratulerer ja, nå er jeg endelig hjemme :D Gikk et par turer forbi bender og så på.

 

BTW: når jeg gikk forbi var ofte døren åpen, er du ikke ferdig med kjøle løsningen?

joda, den holder seg kald nok den, men det var så mange som ville se inni den at jeg bare åpnet døra.

Endret av Bizardo
Lenke til kommentar

jipiii da kan jeg se meg selv Våkne når De filma meg rett i trynet med den Flash lighten de hadde på cameraet :cool:

 

 

Ja lå og sov i den Rareste stiling så våkna jeg at (de/noen) stod og lo........ og ja Det var nokk de som lo ja :love:

 

huff Gruer meg Håper at de ikke tar med det klippet :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...