Gå til innhold

Atter en konge extended version


OlaTK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Taiwan L.E.-utgave, laget i 2000 eks, utsolgt alle steder jeg vet om for ca to uker siden, sist sett på ebay auksjonert til 250GBP uten frakt for et par dager siden (ca 3 ganger det jeg ga med kurérfrakt).

Selve Trilogy-boksen inne trekassa er R3(Taiwan), NTSC, og er helt identisk med den amerikanske, unntatt at det er kinesisk som andre-teksting i stedet for spansk (fremdeles samme lydvalg og engelsk som første-teksting).

Lenke til kommentar
Den var ekstremt stilig! :yes:

Rimelig fornøyd med dette settet til i underkant av 1000 alt inklusive, spesielt ettersom:

Jeg kjenner folk som har kjøpt den vanlige Extended Trilogi-boksen til mer.

Og fordi min opprinnelige Trilogi (som jeg ga ganske mye mindre for) kunne gis bort til noen som fullstendig overrasket meg med å innføre julegaver.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ja, ok. Problemer var vel ikke akkurat riktig ord å bruke her, beklager. Jeg mener at hobbiten ikke bør filmatiseres da jeg tror det vil ødelegge (om jeg kan bruke et slikt ord) litt for lotr og historien i hobbiten. En ting er skuespillerne og ting som alder, men en annen ting er jo forventningene til hobbiten som film etter vi har fått servert lotr. For allt det jeg vet så kan vel peter dra i land hobbiten også :p ..men tror det ikke før jeg får se det.

 

...vanskelig å forklare det her :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...