Gå til innhold

Jeg skal ha nytt kabinett! Noen bedre enn dette?


Anbefalte innlegg

Jeg skal bygge ny pc snart og jeg lurte på om jeg skulle kjøpe dette kabinettet: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU822WU med denne PSUen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123271&cks=SER .

 

Er det noen bedre alternativer?

 

Kriterier for kabinettet:

  • Vindu
  • ATX form
  • midi tower

Det skal matche prisen til det raidmax kabinettet jeg linket til. Enten med PSU som følger med kabinettet eller kjøpe den NorthQ PSUen jeg linket til.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, synes de så veldig "plastik" ut. For en gangs skyld en som ikke har bitt seg fast i Lian Li men her er faktisk et bra kabinett på tilbud nå - http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BUSB

Litt sterilt kanskje, men bra bygd og funksjonelt (795,00 KR)

 

 

Edit: Lian Li PC7B Aluminium Miditower Black ATX without PSU LIPCPC7B Databutikken.com 1067,-

Endret av Launch
Lenke til kommentar
Leser dere ikke hva jeg skriver? Det skal ha vindu, og det skal matche prisen til det Raidmax kabinettet. Vet at det ser litt plastikk ut men det er billig og har fått gode kritikker.

Hvis du har så jævli strenge kriterier får du vel finne det selv istedenfor å sysselsette hele forumet.

Lenke til kommentar

Hmm, det finnes vel flere alternativer, hvilke som er bra vet jeg ikke. Eksempler:

AspireX infinity, Aspire X-Dreamer 2, Cheiftec BX-01 eller hva med Colors soho?.

 

Disse er med strømforsyning, og blir dermed i samme prisklasse som det du har sett deg ut. Vanskelig å si hva du trenger egentlig, finnes utrolig mange kasser der ute.

 

Dersom du går for et kabinett uten strømforsyning er den NorthQ-en du har satt opp et bra valg, har denne selv.

 

Forresten, ikke kjøp Cooler Master Centurion, dårlig kvalitet. Bare sånn at du vet det.

 

-Zlatzman

Lenke til kommentar
Hvis du har så jævli strenge kriterier får du vel finne det selv istedenfor å sysselsette hele forumet.

 

Ro deg ned nå da.. :p Ingen grunn til å hisse seg opp, selv om jeg var like ved å gjøre det selv.. ;) Han er jo bare 14 år, men han bør da greie å finne seg et fint Cs-kabbis selv ja.. Det er minst 100(0) i den prisklassen, ergo det er ikke vanskelig..

 

Og skal vi se, det var den 5 like posten jeg har sett så langt i dag.. Tror ikke jeg fortsetter å telle.. :p

 

|Dark|

Lenke til kommentar
Hvis du har så jævli strenge kriterier får du vel finne det selv istedenfor å sysselsette hele forumet.

 

Ro deg ned nå da.. :p Ingen grunn til å hisse seg opp, selv om jeg var like ved å gjøre det selv.. ;) Han er jo bare 14 år, men han bør da greie å finne seg et fint Cs-kabbis selv ja.. Det er minst 100(0) i den prisklassen, ergo det er ikke vanskelig..

 

Og skal vi se, det var den 5 like posten jeg har sett så langt i dag.. Tror ikke jeg fortsetter å telle.. :p

 

|Dark|

Hvorfor gidder dere å svare i det hele tatt? Postcount +1? :mad:

 

 

Spiller forresten ikke CS.

Lenke til kommentar

Her er en liten liste over noen av de kabbinetter jeg kan/vil kjøpe fra Microplex og Komplett:

 

Raidmax Cobra

Guardian Gaming Case

Q-Tec TL-MD2

Raidmax Storm

Raidmax Astro

Raidmax Mirage

 

Hvilket av disse kabbisene synes dere er det beste kjøpet? Noen andre forslag? De må ikke kjøpes på microplex eller komplett.no

 

Prisen kommer ann på om det følger med PSU og om det er kjøpt på komplett.no eller ikke:

 

Er det fra Komplett.no kan det koste max 700 uten PSU og 1100 med PSU.

 

Er det fra microplex kan det koste max 500 uten PSU og 900 med PSU.

Lenke til kommentar
Hmm, det finnes vel flere alternativer, hvilke som er bra vet jeg ikke. Eksempler:

AspireX infinity, Aspire X-Dreamer 2, Cheiftec BX-01 eller hva med Colors soho?.

 

Disse er med strømforsyning, og blir dermed i samme prisklasse som det du har sett deg ut. Vanskelig å si hva du trenger egentlig, finnes utrolig mange kasser der ute.

 

Dersom du går for et kabinett uten strømforsyning er den NorthQ-en du har satt opp et bra valg, har denne selv.

 

Forresten, ikke kjøp Cooler Master Centurion, dårlig kvalitet. Bare sånn at du vet det.

 

-Zlatzman

Ojj, hadde ikke set dene posten jeg! Hvilken av disse kabbinettene anbefaler du mest da?

Lenke til kommentar

Å nei alt annet enn det der, hvs jeg fikkd et gratis, ville jeg alikevel kjøpt nytt kabinett, nei fysj. Skammeseg! Kjøp raidmax du, du som må leve, sikkert greit vis du synes det er kult og ikke skal klokke. Men hvis du på død og liv ska ha et sånt kabinett ville jeg kjøpt dette eller hvis jeg ikke trengte fulltower og ville ha ne lett, dette.

Lenke til kommentar
Å nei alt annet enn det der, hvs jeg fikkd et gratis, ville jeg alikevel kjøpt nytt kabinett, nei fysj. Skammeseg! Kjøp raidmax du, du som må leve, sikkert greit vis du synes det er kult og ikke skal klokke. Men hvis du på død og liv ska ha et sånt kabinett ville jeg kjøpt dette eller hvis jeg ikke trengte fulltower og ville ha ne lett, dette.

Har ikke sa at jeg skal på død og liv ha raidmax! De kabinettene er bare i min prisklasse, det er alt! Er det spesielt dårlig kvalitet på de da? Men det cobra kabinettet har også fått veldig gode kritikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...