Gå til innhold

Jeg skal ha nytt kabinett! Noen bedre enn dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du finner ikke stygger kabinett en Lian Li. Forbanna kontor kabinett. Ditta Guardian kabinettet er utrolig stygt. Jeg har Cobra kabinettet og er _MEGET_ fornøyd. Det kommer med 3 vifter.

Kult! Er det noe negativt med det? Ser kanskje litt plastikk ut men det har ikkke særlig mye å si.

 

Av en eller annen grunn har jeg mer og mer lyst til å kjøpe cobra kabinettet. Vet ikke hvorfor.... Billig er det og.

Lenke til kommentar

kjøp raidmax cobra du, har sett de på nært hold (TG04) og de var helt greie egentlig. mene et lite tips, kjøp enten det i sølv eller gå helt ut og ta det "spy"grønne, de to er de som er best i real life, det blå og det svarte er ikke noe å se på, selv om bilda er bra

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
Hmm, det finnes vel flere alternativer, hvilke som er bra vet jeg ikke. Eksempler:

AspireX infinity, Aspire X-Dreamer 2, Cheiftec BX-01 eller hva med Colors soho?.

 

Disse er med strømforsyning, og blir dermed i samme prisklasse som det du har sett deg ut. Vanskelig å si hva du trenger egentlig, finnes utrolig mange kasser der ute.

 

Dersom du går for et kabinett uten strømforsyning er den NorthQ-en du har satt opp et bra valg, har denne selv.

 

Forresten, ikke kjøp Cooler Master Centurion, dårlig kvalitet. Bare sånn at du vet det.

 

-Zlatzman

Ojj, hadde ikke set dene posten jeg! Hvilken av disse kabbinettene anbefaler du mest da?

Kan ikke si at jeg har så mye peiling på kabinetter, og har ikke prøvd noen av dem selv. Bare lista opp noen eksempler på kasser som jeg synes så greie ut i din prisklasse egentlig. Håper du finner et kabinett som du blir fornøyd med!

 

-Zlatzman

Lenke til kommentar
Du finner ikke stygger kabinett en Lian Li. Forbanna kontor kabinett. Ditta Guardian kabinettet er utrolig stygt. Jeg har Cobra kabinettet og er _MEGET_ fornøyd. Det kommer med 3 vifter.

Kult! Er det noe negativt med det? Ser kanskje litt plastikk ut men det har ikkke særlig mye å si.

 

Av en eller annen grunn har jeg mer og mer lyst til å kjøpe cobra kabinettet. Vet ikke hvorfor.... Billig er det og.

det er blekk i sida og plastik forran. ingen minus, stor plass.

 

Og jeg gjentar IKKE KJØP LIAN LI.

Endret av NothgaliC
Lenke til kommentar
Her er en liten liste over noen av de kabbinetter jeg kan/vil kjøpe fra Microplex og Komplett:

 

Raidmax Cobra

Guardian Gaming Case

Q-Tec TL-MD2

Raidmax Storm

Raidmax Astro

Raidmax Mirage

 

Hvilket av disse kabbisene synes dere er det beste kjøpet? Noen andre forslag? De må ikke kjøpes på microplex eller komplett.no

 

Prisen kommer ann på om det følger med PSU og om det er kjøpt på komplett.no eller ikke:

 

Er det fra Komplett.no kan det koste max 700 uten PSU og 1100 med PSU.

 

Er det fra microplex kan det koste max 500 uten PSU og 900 med PSU.

av de kabinettene der ville jeg valgt Raidmax Astro...ser greiest ut av de der og har litt rå farge :p ... har dette selv i blått og er helt greit...men etterhvert blei det litt lite for meg så jeg kjøpte et Casetek i alluminium... veldig fornøyd med dette :)

Lenke til kommentar
Du finner ikke stygger kabinett en Lian Li. Forbanna kontor kabinett. Ditta Guardian kabinettet er utrolig stygt. Jeg har Cobra kabinettet og er _MEGET_ fornøyd. Det kommer med 3 vifter.

Kult! Er det noe negativt med det? Ser kanskje litt plastikk ut men det har ikkke særlig mye å si.

 

Av en eller annen grunn har jeg mer og mer lyst til å kjøpe cobra kabinettet. Vet ikke hvorfor.... Billig er det og.

det er blekk i sida og plastik forran. ingen minus, stor plass.

 

Og jeg gjentar IKKE KJØP LIAN LI.

Plassen har ikke noe å si, og plastikken overlever jeg. Men hva mener du med blekk i sida? På vinduet? Er ikke det sånn metallpynt? :dontgetit:

 

Og, nei, ta det med ro, skal ikke kjøpe lian li. (Hvorfor det egentlig?) Blir nok til at jeg kjøper cobra. :)

Lenke til kommentar
Begynner å bli lei poster om hvilket kabinett folk skal kjøpe.

Om det finnes bedre kabinett enn det? Jeg sier ja, men det er det ikke sikkert du synes. Det som er viktig er at det passer dine behov og appellerer til dine formeninger om hva som er pent.

Folk må få lov og spørre om hva de vil :nei::hrm::nei:

Selvfølgelig. Har ikke sagt noe annet. Har bare sett utrolig mange poster om kabinetter i det siste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Ser ikke dette ganske bra ut? :)

 

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=304343&cks=SPK

det ser bra ut det. :yes:

 

skal kjøpe nytt kabinett snart selv jeg.

 

jeg skal også ha vindu men jeg vil ikke ha et sånn stygt kabinett ala Guardian Gaming Case eller Logisys Dracula

 

vurdere aspire x dreamer 2 som jeg synes er veldig fint. har også hørt veldig mye bra om dette. eks at strømforskyninga er ganske bra.

 

har også sett litt på CO-SOHO.

 

ps. ikke kjøp det q-tec greiene. det er dårlige greier.

 

enda en ps. det cobra kabinette er drit fint. en kompis av meg har det :yes:

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
off off off... baer fjortis cs kabinett alt..... du må che overdriva me masse lys osv.. blir FORT lei av d tullet... jeg kjøpte nettopp ny data...kjøpte dette nya kabinettet og er strålende fornøyd: 

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=3RR103B

 

er et kjempe kabinett som alle kommer bortom fore å c på  på lan;)

sms språk :realmad:

 

jeg synes de er tøffe jeg. synes dett er litt 14tiss å bare snakke dritt om hva folk liker :mad:

 

skal ikke sette i masse lys osv. et at det ikke blir noe fint til slutt.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...