Gå til innhold

Hyklerske antirasister: Jøder bortvist fra toget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jeg lenge sagt, antirasistene er ofte like ekskluderende og hatske som rasistene. De hater bare en annen gruppe mennesker.

 

PS! Cnff cå beq qryvatra. Zra qrg ine xnafxwr aøqiraqvt sbe å grxxrf qr vqvbgvfxr ertyrar fbz xerire zvafg ger beq v fhowrxg? Gåcryvt ertry, qr fcreerxågr zbqrengberar re wb bire nyg, bt qrg ivyyr iæer ahyy ceboyrz sbe qrz å fcreer cå qåeyvt fhowrxg. (Fxerirg v ebg13 sbe å vxxr å bcczhager ra zbqrengbe gvy å fcreer geåqra.)

Lenke til kommentar

Jeg så dette på nyhetene i går kveld og ble forferdet. Synes dette er noe tankeløst av politiet.

 

Nå skal det imidlertid nevnes at SOS Rasisme klart og tydelig ga beskjed om at flagg og symboler som kunne provosere frem bråk om Midtøsten-konflikten ikke skulle medbringes i toget. Dette var visstnok et problem for Demokratenes representanter.

Lenke til kommentar

1. Nå skal det sies at det var politiet som ikke tillot "Demokratene" å delta i demonastrajonen.

2. Det var ikke "Demokratene" som sto som arrangører det var SOS rasisme. De kunne vel laget sitt eget tog?

3. Hva tror dere var hensikten med det hele? Spesielt med det israelske flagget?

Det var å provosere.

4. Paroler og flagg var imot retningslinjene som var satt i utgangspunktet.

5. Staten Israel fantes ikke under 2. Verdenskrig

6. Israel/Israelvennene bruker hele holocaustproblematikken for alt den er verdt. Det bør dere kanskje ha i minne.

7. De kunne vel ha sin egen markering, istedenfor å bruke et slikt prisverdig initiativ for å skape et billig og smakløst politisk poeng.

8. Det var vel en jøde, og et taktmarsjgjeng fra "Demokratene" Ikke Jøder i en stor gruppe.

9. Denne Erez Uriely, som blir omtalt i artikkelen, er ortodoks jøde, og nokså ekstrem.

10. Det er lov å tenke litt selv før man hiver seg på og skriver et innlegg

Lenke til kommentar

PS! Cnff cå beq qryvatra. Zra qrg ine xnafxwr aøqiraqvt sbe å grxxrf qr vqvbgvfxr ertyrar fbz xerire zvafg ger beq v fhowrxg? Gåcryvt ertry, qr fcreerxågr zbqrengberar re wb bire nyg, bt qrg ivyyr iæer ahyy ceboyrz sbe qrz å fcreer cå qåeyvt fhowrxg. (Fxerirg v ebg13 sbe å vxxr å bcczhager ra zbqrengbe gvy å fcreer geåqra.)

 

blacktower Skrevet 10/11/2004 : 00:17

  Jeg trodde jeg hadde hørt så mye rart at jeg aldri igjen ville bli overrasket. Der tok jeg grundig feil.

 

BTW: Fikset litt på topic før AMO kommer på besøk.

 

Cå irtar ni nyyr zbqrengbere orxyntre wrt iåe fcreerxågurg.

 

 

Dette bryter vel med retningslinjene for forumet. Vennligst kutt ut.

Lenke til kommentar
Og hva i svarte har demokratene i ett anti-rasistisk tog å gjøre? Med tanke på demokratenes politikk, uttalelser og medlemsmasse så skal det ikke mye tankevirksomhet til for å skjønne at opptrinnet var en ren provokasjon.

Hvorfor skulle de ikke få lov til å delta? Er det ikke sykt at jødestjerner er provoserende for antirasister og antinazister?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...