Gå til innhold

Hyklerske antirasister: Jøder bortvist fra toget


Anbefalte innlegg

Særingene som kaller seg antirasister? SOS rasisme er da vitterlig en av de største og breieste organisasjonene i Norge og omfatter mange mange flere enn blitzere, raddiser og kommunistjævler.

Bra for dem. Jeg forholder meg politisk nøytral. Og jeg mener at i demokratiets og ytringsfrihetens ånd har selv rasister, anti-demokrater og kommunister rett til å ytre sine meninger og følge sin overbevesning, så lenge det er innenfor norsk lov.

 

Antirasister har en tendens til å arbeide mot rasistene, og ikke bare mot rasismen.

 

Dette mener jeg er prinsipielt galt, samt at det slår uheldig ut på den måten at det skaper fronter og presser rasistene til å gå sammen i grupper der bånd skapes på bakgrunn av rasisme og der meninginnavl skaper ekstremisme.

 

Desuten er det slik at de som fronter antirasismen, de som er mest synlig, det er de særingene som har minst respekt for andre menneskers meninger.

 

Jeg støtter ikke rasisme, men jeg støtter heller ikke meningstyrrani.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Antirasister har en tendens til å arbeide mot rasistene, og ikke bare mot rasismen.

Mener du det er feil å arrangere demonstrasjoner mot nynazistiske miljøer eller aktiviteter?

 

Er det galt å jobbe MOT nynazistiske gruperinger som bygger seg opp i lokalsamfunnet?

 

Å arbeide mot rasismen er nyttesløst om man ikke bekjemper rasistene og nynazistene.

Lenke til kommentar
Antirasister har en tendens til å arbeide mot rasistene, og ikke bare mot rasismen.

Mener du det er feil å arrangere demonstrasjoner mot nynazistiske miljøer eller aktiviteter?

 

Er det galt å jobbe MOT nynazistiske gruperinger som bygger seg opp i lokalsamfunnet?

 

Å arbeide mot rasismen er nyttesløst om man ikke bekjemper rasistene og nynazistene.

Ja, jeg mener det er feil å jobbe mot mennesker fordi de ikke har politisk korrekte holdninger.

 

Vi har menings og ytringsfrihet i landet, og det mener jeg er viktig i et demokratisk samfunn.

 

Jeg mener meninger skal møtes med meninger, og fordømmer skal møtes med kunnskap og oppløsning. Og som sagt, dette er ikke bare et idealistisk standpunkt, men rent praksis tror jeg det virker mot sin hensikt å gjøre mennesker til fiender bare fordi de har 'feil' meninger.

 

Praktisert meningstyrani er værre en uttalt rasisme.

Lenke til kommentar
Antirasister har en tendens til å arbeide mot rasistene, og ikke bare mot rasismen.

Mener du det er feil å arrangere demonstrasjoner mot nynazistiske miljøer eller aktiviteter?

 

Er det galt å jobbe MOT nynazistiske gruperinger som bygger seg opp i lokalsamfunnet?

 

Å arbeide mot rasismen er nyttesløst om man ikke bekjemper rasistene og nynazistene.

Ja, jeg mener det er feil å jobbe mot mennesker fordi de ikke har politisk korrekte holdninger.

 

Vi har menings og ytringsfrihet i landet, og det mener jeg er viktig i et demokratisk samfunn.

Mener du virkelig det er feil å aktivt jobbe mot nynazistiske miljøer? Du er klar over at de fleste synlige nynazistiske miljøer er voldelige, ideologien deres er voldsforherligende og menneskefiendtlig, de kan finne på å ta livet av folk etc. Det er pga mennesker som deg at voldelige nynazistiske miljøer stadig blusser opp og vokser ute i europa.

 

I Norge har vi ett lite nynazistisk miljø som preges av inkompetanse og krangling. Mye fordi vi har en aktiv antirasistisk bevegelse som jobber MOT nazistene, vi har antirasister som konfronterer nynazister når de beveger seg på gata, vi har antirasister som tør å banke opp nynazister, antiirasister som ikke er redd for å bli stemplet som voldsforherligende "antirasist".

 

Jeg mener meninger skal møtes med meninger, og fordømmer skal møtes med kunnskap og oppløsning. Og som sagt, dette er ikke bare et idealistisk standpunkt, men rent praksis tror jeg det virker mot sin hensikt å gjøre mennesker til fiender bare fordi de har 'feil' meninger.

Prinsipielt så hadde det vært best om man kunne møtt rasisme og nazisme med opplysning og kunnskap, dessverre funker det ikke i alle tilfeller. Hvorfor tror du vi har ett nynazistisk miljø i Norge?

 

Rasisme er ikke bare feil meninger, det er menneskefiendtlige meninger som logisk vil måtte ende med vold.

 

Praktisert meningstyrani er værre en uttalt rasisme.

Så, du mener det er værre å hindre nazister i å spre den menneskefiendtlige ideologien sin enn å ønske å drepe ikke-ariske mennesker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...