Gå til innhold

Hyklerske antirasister: Jøder bortvist fra toget


Anbefalte innlegg

Og hva i svarte har demokratene i ett anti-rasistisk tog å gjøre? Med tanke på demokratenes politikk, uttalelser og medlemsmasse så skal det ikke mye tankevirksomhet til for å skjønne at opptrinnet var en ren provokasjon.

Hvorfor skulle de ikke få lov til å delta? Er det ikke sykt at jødestjerner er provoserende for antirasister og antinazister?

Jeg vil tro at det har noe med Israel-Palestina konflikten å gjøre. Det er også forskjell på et Israelsk flagg og en davidstjerne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hva i svarte har demokratene i ett anti-rasistisk tog å gjøre? Med tanke på demokratenes politikk, uttalelser og medlemsmasse så skal det ikke mye tankevirksomhet til for å skjønne at opptrinnet var en ren provokasjon.

Hvorfor skulle de ikke få lov til å delta? Er det ikke sykt at jødestjerner er provoserende for antirasister og antinazister?

Jeg vil tro at det har noe med Israel-Palestina konflikten å gjøre. Det er også forskjell på et Israelsk flagg og en davidstjerne.

Selvsagt har det noe med den konflikten å gjøre. Noe som viser at disse anti-rasistene og anti-nazistene har falske motiver når de bruker krystallnatten til å fremme sin egen politisk agenda i stedet. Som trådstarter skriver: Hyklerske antirasister

 

Desuten viser de sin egen rasisme når de ikke klare å skille enkeltmennesker i Norge fra konflikten i midtøsten.

Endret av JBlack
Lenke til kommentar
Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret.

 

Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn.

mm, de ser på folk som er kritiske til innvandrings politikken som nazister, litt av et "gangsyn", hva?

Lenke til kommentar
Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret.

 

Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn.

mm, de ser på folk som er kritiske til innvandrings politikken som nazister, litt av et "gangsyn", hva?

Demokratene består av en bråte gammelnazister, nynazister, mørkebrune gærninger og annet brunt spillvann. Demokratene er nazistenes førstevalg.

 

Antirasister ser ikke på "innvandringskritiske" som nazister, hvor har du det ifra?

Lenke til kommentar

Jeg for min del mener vi kunne fått se fenomenet: "ekstremister på begge sider går i tog sammen for samme sak" hvis ikke politiet hadde grepet inn. Jeg velger hvertfall å være litt blåøyd å tro dette.

 

Hadde det blitt bråk av det vet vi jo hvem som hadde slikket asfalt.

 

EDIT:

Antirasister ser ikke på "innvandringskritiske" som nazister, hvor har du det ifra?

De føler seg kanskje truffet?

Endret av stian-hg
Lenke til kommentar
"Antirasister" er ikke bare ekstremister men også meningsfascister (ofte også faktiske fascister) og per egen definisjon de største rasister.

Si heller Blitzere istedenfor "Antirasister". De fleste av oss andre ikke-rasister, ergo antirasister, liker ikke å bli satt i samme bås som slike radikale grupper.

Antipsykopatisk senter mener alle som ikke er anti-antirasister. . .

 

Forsåvidt så vil jeg ikke kalle deg antirasist om du ikke aktivt jobber imot rasisme på en eller annen måte.

Lenke til kommentar
"Antirasister" er ikke bare ekstremister men også meningsfascister (ofte også faktiske fascister) og per egen definisjon de største rasister.

Si heller Blitzere istedenfor "Antirasister". De fleste av oss andre ikke-rasister, ergo antirasister, liker ikke å bli satt i samme bås som slike radikale grupper.

Det er forskjell på å ikke være rasist og å være en anti-rasist. Både når det gjelder i ordets betydning, ved at det ikke nødvendigvis er noe enten/eller forhold, og ved at anti-rasistene kan sees på som en gruppe man ikke ønsker å forbindes med. Jeg er mot rasisme, men vil ikke forbindes med de særingene som kaller seg anti-rasister.

Lenke til kommentar
Enkeltmenneskene kom som medlemmer av demokratene og israelsenteret.

 

Disse gærningene setter likhetstegn mellom jøder og israel og tar kritikk av israel som jødehat og det som værre er. Den norske antirasistiske bevegelsen har heldigivis litt mere gangsyn.

mm, de ser på folk som er kritiske til innvandrings politikken som nazister, litt av et "gangsyn", hva?

Demokratene består av en bråte gammelnazister, nynazister, mørkebrune gærninger og annet brunt spillvann. Demokratene er nazistenes førstevalg.

 

Antirasister ser ikke på "innvandringskritiske" som nazister, hvor har du det ifra?

Omtrent alle "anti-rasister" jeg har diskutert med, men hvor får du det fra at demokratene består av en bråte gammel nazister?

Lenke til kommentar
Omtrent alle "anti-rasister" jeg har diskutert med, men hvor får du det fra at demokratene består av en bråte gammel nazister?

Det er forskjell på å være innvandringskritisk og rasist ja. Og veldig mange rasister betegner seg selv som innvandringskritiske for å bli stuereine.

 

At demokratene har en særs brun medlemsmasse er ingen hemlighet. Flere kjente nynazister er aktive medlemer i partiet. Fedrelandspartiet, nasjonalalliansen og andre sære partier har også gått inn i partiet. I tillegg til redaktører av nynazistiske blekker. Flere av de fremtredende personene i partiet har i full offentlighet gitt sin støtte til halnazistiske organisasjoner.

 

Hva mener du med "anti-rasister"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...