Gå til innhold

Den store Everquest 2 Tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fungerer den baby dragon saken - får man én baby dragon per character man genererer, eller følger den f.eks. kun med den første man genererer? Og fungerer det likt med statuene også?

 

Sikkert et teit spørsmål, men jeg stiller det likevel. :whistle:

Du får kun en drage så det gjelder å velge karakteren du kommer til å fortsette med...

Tror du skal skrive /Claim for å få denne dragen, har ikke testet selv ennå da det stør mellom du karakterer....

Lenke til kommentar
hadde dem hatt pvp start skulle jeg gitt det en sjangs men akk nei. fatter ikke at dem tørr release uten pvp i disse tider. nå ere jo bare en eq1 clone med bedere gfx

Probletem med PvP er at "fjortiser" offte ødelegger spilloplevelsen for andre..

Dette merker man på pvp serverene til WoW.

Everquest 2 er et glimrende spill og jeg klarer meg fint uten Pvp!

 

Runnyeye serveren begynner å fylle seg opp nå men det er bare å komme!

Jo flere jo bedre....

Lenke til kommentar

Venter og venter på at pakken skal komme i posten. Bestillte fra ubisoft som da betyr at det shippes i dag. Så fremt det ikke er noe tull med Collectors Edition.

 

520kr inklusiv toll for Collectors Editition kommer det på.

 

Visste ikke at ebgames hadde lokale butikker. De har dessverre ingen lokale butikker i nærheten av meg. Tar de i mot bestillinger forresten? Dvs bestill fra de norske butikkene istedet for fra nettet? (slipper å fortolle)

 

Jeg og 5-6 andre jeg kjenner kommer til å spille på UK servern.

 

Trodde de skulle sette opp en server plassert i Europa... ? Ikke på amerikansk jord... (UK preferred betyr jo bare amerikansk men med hint om at her kan alle UK folk samle seg)

Lenke til kommentar

Det med at kun én character får dragen er jo litt kjedelig synes jeg, spesielt når det ikke informeres godt nok om dette i spillet... Leste f.eks. på forumene på Everquest2.com at flere har testet spillet med en "tulle"-character bare for å se hvordan spillet fungerer, og at de med den characteren har claimet både dragen, støvlene og statuen.

 

Kjedelig å gjøre den feilen, for da får jo ikke den "ekte" characteren de starter senere tilgang til noe av dette uansett. I praksis betyr vel dette at man bør spille en stund med en character først for å se om det virkelig er en character man har lyst til å fortsette med - FØR man skaffer seg drage, støvler og statue. Latterlig opplegg synes nå jeg... :thumbdown:

 

Da vet jeg ikke om jeg gidder å kjøpe Collector's edition likevel, siden det var dragen som fristet mest der for min del.

Lenke til kommentar
hadde dem hatt pvp start skulle jeg gitt det en sjangs men akk nei. fatter ikke at dem tørr release uten pvp i disse tider. nå ere jo bare en eq1 clone med bedere gfx

Probletem med PvP er at "fjortiser" offte ødelegger spilloplevelsen for andre..

Dette merker man på pvp serverene til WoW.

Everquest 2 er et glimrende spill og jeg klarer meg fint uten Pvp!

 

Runnyeye serveren begynner å fylle seg opp nå men det er bare å komme!

Jo flere jo bedre....

Hallo? Jeg har ikke merket noe til dette. Det som er genialt med PVP i WOW er at du ikke kan angripe dine egne. Det er bare alliance mot horde. Så hordene må inn i alliance sitt territorie for å ødelegge for noen. Å da blir de alltid stoppa av noen som har lyst på litt orce blod på sverdet sitt. Så spillet blir på ingen måte ødelagt av dette.

 

Slik som f.eks i Lineage 2 der alle kan drepe alle.

Lenke til kommentar

Hvorfor Najena? RunnyEye er sagt skal være "UK preferred" server. Man vil jo gjerne spille "lokalt" istedet for å ende opp i amerikansk-server guilds som har maintime rundt klokken 3 om natten.

 

Noen erfaringer har vi da fra EQ live...

 

Jeg har x800xt og det funker fint i spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...