Gå til innhold

Den store Everquest 2 Tråden!


Anbefalte innlegg

Ja, dere hørte riktig, Everquest 2 slippes og selges enkelte steder i Norge i morgen, deriblandt på EBGames butikker.

 

Før jeg forsetter får jeg komme med et gledes utbrudd:

:w00t::w00t::w00t:

 

Etter alle denne vente tid, er venten endelig over, 1stk Collectors Edition av det som kommer til å bli , forhåpentligvis tidenes rollespill :)

 

Har satt meg ned å pusslet litt med Character creation kit, og funnet meg 2 figurer, en Ogre(warrior:D) og en Darkelf (mage)

 

Hva syntes dere? Og hva slags raser skal dere spille? Noen planer om guild, og rollespill?

 

-Blandet gledes utbrudd og "nyskjerig"(typo i alle rettninger) post fra Snabben!

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke full PvP i WoW? Tror det var safe zones? (Mulig jeg tar feil: )

 

- -

 

Nå er det dagen hvertfall, EQ2 rett etter skolen i dag, får satse på en bra lansering uten alt for mye lagg problemer, men man skal ikke håpe alt for hardt, har vel ikke sett en eneste en lansering som har gått knirkefritt, men forstålig også når 10,000vis skal logge innpå EN server for å spille og lage characters :))

 

*venter spent på å reise til EBGames*

 

Men først: 2 timer mattematikk mm.

Lenke til kommentar

Sikkert dumt spørsmål, men:

 

Det holder ikke å ha EQ2 character creation delen for å laste ned resten av spillet?

 

Hadde vært veldig greit for da kunne jeg kjøpt en cd key per telefon i stedet for å kjøre bil hele dagen :p

 

Nevermind, Elkjøp Hønefoss slutter aldri å forbløffe. Dem solgte det faktisk, og billig.

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar
I følge "min" EBgames så kan ikke jeg få kjøpt det før 11 November, det er først da det har release i Europa. US er i dag. Så jeg må tydeligvis vente et par dager til, ikke for at det gjør noe. Jeg har jo Lineage II å kose meg med imens... :)

"Din" EbGames tar da veldig feil!

"Min" EBGames selger spillet idag og det skal alle de andre også!

Releasen i Europa er 11 November men EBGames får selge det nå.....

 

Vi snakkes på Runnyeye ikveld, var der en god del timer igår og storkoste meg!

Lenke til kommentar

Jeg har lest at collector's edition har med et par snakkende statuer man kan ha i huset sitt i spillet, noe som høres ganske kult ut. :yes: Noen som vet om collectors edition er/vil bli tilgjengelig i Norge?

 

Edit: Oida, det ser ut til at disse statuene også er tilgjengelige i DVD-utgaven. My bad. :blush: Selger de DVD-utgaven i Norge, eller er det kanskje bare CD-utgaven man får kjøpt?

Endret av Juke
Lenke til kommentar
EQ2 i dag ja. Jeg og Audun Lindemann skal spille på Runnyeye (UK Preferred) sammen med en middels stor "haug" lokale folk i Kristiansand. Vi får lage en tråd med hvem som er hvem i hva guild, så vi kan umm.. vent litt, det er ingen pvp i EQ2 (enda). :p

 

Men ja, det blir spennende å se hvordan EQ2 vil utvikle seg.

Heisann, har du peiling på om det kommet inn på gamezone? :D blir gjerne med i guild vis dere har planer om å lage det.. :thumbup:

Endret av Drakir-Frost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...