Blib Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Hmm. Fikk i alle fall inntrykk av at de ikke har holdt på med utviklingen spesielt lenge da
Zindre- Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Kommer ann på hvordan du ser det Blib, betatestingen begynte ikke før i April i år eller noe sånn..
Aasgaard Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Joda, så langt jeg har spilt selv virker betaen bunnsolid, men jeg er bare lvl5 med diverse chars da Har i alle fall en lvl 32 (europeisk beta, har ikke spilt så mye på stresstesten, nei). Virkelig imponerende spill. En del som mangler, men det kommer jo en stor patch snart.
Bellator Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 I et intervju med "..Blizzard's Senior Director of Developer Relations Bill Roper.." fra August 31, 2001 står det"...."While no release date has been set as of yet, Blizzard has been developing World of Warcraft for over a year now, and it's looking pretty good as of today..." Så de startet vel med WOW i 2000. Source: http://pc.ign.com/articles/136/136985p1.html
The_evil_blue_toad Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Har enda ikke helt skjønt virkningene av å kjøpe collectors edition fra Canada. Er det noen som vet noe helt sikkert angående spillet og europeiske servere? Vil jeg bli utestengt fra disse serverne og kun ha tilgang til amerikanske, eller er det nasjonaliteten som jeg fyller ut i accounten min som bestemmer det? hehe... vet jeg er litt treig og masete, men til mitt forsvar så sov jeg bare 4 timer i natt
Excelsion Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Spillene til Blizzard er jo aldri _ferdige_ når de slippes uansett, første patch er jo alltid klar før spillene har kommet i butikkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå