Gå til innhold

Tåkete, Blurry Grafikk i GTA: SA

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det flere som synes at grafikken er ekstremt blurry?

Jeg mener ikke når du kjører fort. Hele tiden. Og ikonene på det lille mapet i hjørnet er jo umulige å se.

Klarer liksom ikke å nyte spillet helt når det er slik.

Endret av psilocybe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke at alt ser blurry ut hele tiden. Men det at ting på kartet ser litt utydelig ut skal jeg være litt enig med deg i. Men det kan jo også hende at det er fordi jeg spiller på en liten og gammel skjerm. Men jeg klarer å spille uten store problemer, jeg klager ikke.

Skrevet

Kvalitet på skjermen man spiller på har vel også en liten rolle her? Hvis du har en stor skjerm, som er god (altså ingen billig dritt-TV) bør det være ganske så greit å se ikonene. Selv har jeg hvertfall ingen problemer whatsoever med problemet du beskriver...

Skrevet

Jeg har også problemer med å se enkelte ikoner og lese tekst enkelte plasser.

Har en mistanke om at det er den standard komposittkabelen som ikke gir verdens beste bilde..

Skrevet (endret)

Jeg har ikke merka noe til det med at det er vanskelig å se ikonene på kartet, men han jeg spiller GTA:SA sammen med, han har store problemer med det, enda vi sitter og spiller sammen på samme TV... Mistenker at han er litt fargeblind eller bare har dårlig syn, en av delene.

Endret av odex
Skrevet

tipper dette kommer av dårlig tv, prøv og still på innstillingene og se om du får det skarpere. hadde en crappy tv som hadde skikkelig tåkete bilde før, husker jeg slet ganske mye med gta3 da..

Skrevet

Jeg tror at i mitt tilfelle, at ikonene på kartet ikke er så tydelige, er på grunn av tvn. Den er jo gammel og liten så det er nok derfor. De andre jeg kjenner som har spillet har ikke sagt noe om dette.

Skrevet (endret)

Jeg spilte VC på den samme tv'en jeg bruker til SA. Ser tydelig forverring av radar-kartet. Mulig det er mindre denne gang? Har og problemer med å tyde ikonene på det store kartet på menyen (som irriterende nok bruker noen sekunder på å loade).

Edit: Det grønne pay'n spray-ikonet er verst å få øye på (og noe fargeblindhet har jeg ikke)

Endret av Larsrrrr
Skrevet
Er det GTA 1, GTA 2, GTA 3, GTA VC eller GTA SA det er snakk om her?

Det er nettopp blitt sluppet et nytt spill i GTA-serien, skal vel ikke være rakettforsker for å skjønne hvilket spill han snakker om.

Skrevet

fant en fix :

Å stille skarpheten på tv`en ... passe flaut, men letta for at grafikk problemene mine er over ang. GTA SA

Skarpheten va nesten helt på null. Nå ble plutselig bildet på tv`en bedre i alle sammenhenger :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...