Gå til innhold

Tidenes 1 shot.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Morro når slikt skjer hehe! Eg spilte på inferno en gang, gjikk sammen med en fyr å jaktet på siste T.Plutselig nøys eg slik at eg fyrte av ett skudd, og gjett kem som hoppet fram fra en kasse-->mister T = konge Headshot! holdt på å le meg HJEL!!

:!:

:lol: :lol:

 

Eit skudd som fortener ein slik ranking må være eksepsjonelt. Som at du hopper, snur deg i lufta og fyrer eit hs med eit vanskeleg våpen elns.

Lenke til kommentar
Morro når slikt skjer hehe! Eg spilte på inferno en gang, gjikk sammen med en fyr å jaktet på siste T.Plutselig nøys eg slik at eg fyrte av ett skudd, og gjett kem som hoppet fram fra en kasse-->mister T = konge Headshot! holdt på å le meg HJEL!!

:!:

:lol: :lol:

 

Eit skudd som fortener ein slik ranking må være eksepsjonelt. Som at du hopper, snur deg i lufta og fyrer eit hs med eit vanskeleg våpen elns.

En gang dreit eg så sjuukt på en dass i scotland at vi måtte bruke vannkokeren for å få vekk galskapen :yes: hadde ikkje dasskost...

 

Men fra spøk til topic!! Eg skulle hatt record på da eg minst ventet at slike ting su skje!! det er så masse vittig som skjer azz!! i dag f.eks i source på aztec; Var CT, hadde nett gått ut fra bomb site A(?) vrl i såfall så hadde 3 T`r stormet broa å komt seg inn på vårt territorium. Eg stod å plaffet ned en T som komm opp av vannet da, så kom det ålutselig en T rett forran men, gått rett forbi meg, han døde vist med ett skudd i ræva :thumbup: Kom en til opp av vannet, han rauk kraftig.Hørte plutselig en AK ved sia av meg. Jammen stod det ikkje en T heilt inntil meg å skaut folka på mitt lag.Eg fikk så sjokk at eg ble lammet av latter.å Dere sku sett det ble hurlumhei når han nsudde seg å såg rett i munningen på en Colt hohoho :yes: vanskeli å forklare, men prøv å se det for dere.Da mener eg RETT ved sia også!

 

BTW det eg skrev først er sant, måtte benytte vannkoker 3 gange :w00t:

Lenke til kommentar

fint headshot/oneshot ,men altså skal ikke være så vanskeligt når du holdt sikte på han ganske lenge. hadde han komt opp stigen og hoppet til siden fra toppen av stigen og du tok han i luften hadde det vært pent :D

 

kan fortelle om et ganske fint hs jeg fikk en gang.

Jeg satt her og spilte litt public og snakket med en kompis og bare køddet...btw jeg spilte prodigy og var ct.

 

etter et par runder med spilling kjøpte jeg meg en scout og gikk fram til scout rom/kasserom og stilte meg opp som vanligt og sto klar.

etter et par sekunder kommer en terror springende forbi jeg skyter og bang der ligger han.jeg ser opp på statsen/kill greiene oppe i høyre hjørne og der står det 3 headshot...det sprang faktisk 3 stk på rekke uten at jeg så det :D hehe...trodde vi skulle dø av latter :D synd det ikke var demo. ok med 3 hs på et skudd men at jeg bare så han ene som sprang der :p

 

happy days :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...