Gå til innhold

Logo-konkurranse til GetTogether. FERDIG!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sorry mikka, men den der fallt ikkje heilt i smak hos meg ivertfall. Blei litt... eh...veit ikkje heilt - men litt "feil" iallefall :p

Hehe, ok :) Regner med det er den generelle oppfattelsen her. Logoer har aldri vært mitt felt. Mulig jeg prøver på nytt litt senere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sorry mikka, men den der fallt ikkje heilt i smak hos meg ivertfall. Blei litt... eh...veit ikkje heilt - men litt "feil" iallefall :p

Hehe, ok :) Regner med det er den generelle oppfattelsen her. Logoer har aldri vært mitt felt. Mulig jeg prøver på nytt litt senere.

Syns den er den beste hittil - veldig stilig med G'en og T'en, men skjønte ikke helt "kikkerten" eller kameraet eller hva det er i toppen. Og den var litt svart og grå da :)

Skrevet
Syns den er den beste hittil - veldig stilig med G'en og T'en, men skjønte ikke helt "kikkerten" eller kameraet eller hva det er i toppen. Og den var litt svart og grå da :)

Takk! "Kikkerten" var ment å være en kanon, men der ser du hvor flink jeg er til å tegne ;)

Skrevet
Det er i regi av HW.no, etter hva jeg har skjønt, ser ingenting galt i at det er med, heller ei at det eventuelt ikke er med.

Ok skjønner da..

Ja det kan være lurt i å stave ordet rett ja :p

Skrevet

Jeg var for lat til å skrive det inn selv. Se på signaturen til knatten

Anders Schau Knatten

Teknisk sjef Hardware.no m/ søstersider

Hw.no arrangerer dataparty: Hw.no GetTogheter

Skrevet (endret)

Knall, FuLu. Likte den øverste veldig godt, var stilige farger og den ble veldig frisk og oppmuntrende. Kanskje ikke akkurat hva man forbinder med et LAN, men uansett. :p

Edit: 1800 innlegg :woot:

Endret av Purify
Skrevet

Veldig bra, EspenDL! IMO den beste her, selv om den kanskje vil bli litt vanskelig å skalere. At den også faktisk er litt relatert til LAN er også en fordel.

:thumbup:

Skrevet

Du husket til og med at det skal være i 2005 ;)

Jeg hadde skrever 04 uten å blunke..

Men så tenker ikke jeg før jeg skriver da ;)

Den var pen som jeg sa ja..

Har du svart hvitt versjon bare så man får se hvordan den er da ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...