duda Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Tenkte vi kunne ha en tråd hvor vi ser hvordan folks CJ ser ut. Er jo litt moro. Hvor annerledes eller hvor like de blir. Alt fra sko til hårfrisyre. Ta med også muskler også. Min CJ ser sånn ut: Grønne sko, grønn jeans, svart jakke, rosa klokka , afro hår. Muskuløs.
Djevlen Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 White cornrows, shorts, t-skjorte og blue sneakers. Muskel på topp, fat på bunnen
Musty Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 har blonde afro jeg.. grønn slags jakke og en litt "vid" jeans... hvite sneakers er et must
FuJJi Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Min har Elvis hår og Rockstar jakke og krokodille-sko og svart bokse og sølvklokke som kosta 3700(eller no) og Svarte solbriller
vanilla ice Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Afro, 3 tatto's, muskler all over tha place, lys bukse, akkurat for øyeblikket bar overkropp med gullkjede Ellers pleier jeg å kle ham i en grønn jakke Må legge til at han har blå solbriller, ser faen så mann ut
Dʋgɢtung Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Stilig tråd Toto Min har endret stil etter at du så han. Nå har han hår som Eddie Murphy, maks veltrent kropp, tatoveringer på høyre arm samt rygg, hvit singlet, grønn treningsbukse og hvite joggesko.
OscarWoHA Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Min er max muskuløs. Ser ikke pent ut. Han får i svart joggebukse og hvit genser med grønne armer. Han har Arnold Schwarzenegger-sveis. Endret 3. november 2004 av CobraM
bzzlink Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Min er maks muskuløs, bar overkropp med et par tattiser. Blå olabukse hvite sneakers og hockeymaske a la "jason" Noen som vet hvor jeg kan få tak i en matchende motorsag ?
GolfBag Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Cowboyhatt, grønt gangsterskjerf, gullklokke, dogtags, grønne sko, green trainer, green hoody... tar han av hatten har han "blond mohawk".. Denne cowboyen liker seg på en freeway-motorsykkel ja.
Riotguy Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nå driver jeg i Las Venturas, så da trengt jeg noen fine klær. Sort dress fra victim, gull-klokke, gull-kjede, Detail-cut, mørke solbriller.. Altså sånn han ser ut bakpå coveret. ikke noe fett, masse muskler !
Loeve Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Jeg har nesten fullt opp på muskelmeteret, og en drøy centimeter med fett. Klærne mine består av en grå dongeribukse fra en eller annen sjappe, samt en grønn jakke med hvit t-skjorte under. Håret er en kledelig blond afro. Jeg har også to dogtags hengende rundt halsen.
mbskywalker Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Nå driver jeg i Las Venturas, så da trengt jeg noen fine klær. Sort dress fra victim, gull-klokke, gull-kjede, Detail-cut, mørke solbriller.. Altså sånn han ser ut bakpå coveret. ikke noe fett, masse muskler ! min er nesten lik, bare at han har afro og skjegg. og den grå dressen (den er dyrere ). og så har han hvite "converse" sko.
thomassit0 Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 min har grå joggebukse, grønn skjorte, og svarte sko og grønt tørkle på hodet, max muscle
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Min går rundt i boksershorts med hjerter på. Falsk nese/brille. Cowboyboots, leopard cowboy hat, og en drøss med tattoveringer. I tillegg singlet da. Kjæresten min ler hver eneste gang hun ser meg spille SA...
Heatsink Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 -hodetbleka piggsveis med blått tørkle og røde solbriller -overkropp masse tatoveringer, fullt med muskler og guldklokke ikke noe mer -beinkamo bukser, blå sko
mbskywalker Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 hvorfort har ingen grilldressen fra sportsbutikken?!
CHB3 Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 en feit slask med lite muskler og Ikke så veldig kule klær Men har bare spillt i en 15tima da. PS. går det å fjerne tatooen etter man har satt den på?
Dʋgɢtung Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 en feit slask med lite muskler og Ikke så veldig kule klær Men har bare spillt i en 15tima da. PS. går det å fjerne tatooen etter man har satt den på? Jepp, det er bare å dra til tattoosjappa og velge remove tattoo. Koster vel $400 hvis jeg ikke husker helt feil. Har forresten lagt om stilen til CJ'en min nå. Muskler er snart en saga blott, og fette legger seg bra fordelt rundt på hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå