Gå til innhold

Hvilken jobb har du?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobb: Coop Marked

Lønn: 101,48 i timen

Miljø: Greit nok, kjenner de 5 andre som er der rimelig godt.

Frynsegoder: Litt utgåtte ting + snop med "feil" motiv på posene. Er ekstra gøy når en fryser ryker. Da må man kaste alt som er i den eller man kan ta det selv (er jo selvsagt en fordel å oppdage at den er gåen før tingene er helt smeltet).

Lenke til kommentar

Jeg må ha tidenes beste sommerjobb. Jeg og en kammerat jobber på Optiroc. Og gjør så å si ingenting. Dagen går ut på at vi finner på masse kødd rundt om på lagerområdet. Og 4-5 daglige besøk på vår nærmeste nabo. Brusshoppen! Ca 1-2 timer jobbing om dagen. Men vi får lønn for 8.

 

Husker ikke helt nøyaktig hvor mye jeg tjente men det var mellom 120-130 kroner i timen.

 

La forresten på meg 5-6 kilo på en 4 ukers periode. Har en teori om at 4 flasker brus om dagen ikke er bra for kroppen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvilken jobb har du?

"butikkmedarbeider" hmm jobber i trelast avd. på obs bygg i stavanger

God lønn?

77,5,- (rundt 100 når jeg om en måned blir 18) rett over 100000 før skatt (er det brutto eller netto?)

Miljø?

genialt, vi som jobber på kvelden vertfall, er litt mange idioter som jobber på dagtid. jobber 16-21, 9-18 på lørdager. ellers, selger, pakker, kjører truck, slapper av (:p) osv

Frynsegoder?

gratis tommestokker, vist jeg ikke blir tatt?

Lenke til kommentar

Hvilken jobb har du?

Avisbud(går med 2 typer aviser,hver hverdag, 1-1.5t)

 

God lønn?

nei, egentelig ikke(2000-2500.- i måneden..)

 

Godt miljø?

Koselig å snakke med seg selv :D:ermm:

 

Frynsegoder?

Hmm..snille eldre folk som gir deg penger og sjokolade.

 

edit: leifs

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Jobb: Ambulansesjåfør

 

Miljø: Bra, mange "syke" kollegaer, med masse galgenhumor. Bra samhold på arbeidsplasen. Lønnen er så jeg greier meg. Får i alle fall råd til hardware og spill.

 

Frynsegoder: Ser ikke mange frynsegoder. En del pene sykepleiere å titte på. Litt fester på sykehuset med 10% menn, og 90% damer... Kjenner dem som henter meg, hvis jeg sklir på isen... Og ikke minst så kan jeg ta med gratis plaster hjem.

 

Edit: Selvfølgelig så tar jeg en og annen kjeks på sengepostene jeg også. Kaffe stjeler jeg i mottagelsen. Akkurat som Jultomten.

 

:thumbup:

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Yrke: Selger Medievekst

 

Lønn: Veldig variert, kan være ekstremt bra men også veldig dårlig. Mye provisjoner og bonuser.

 

Miljø: Bra miljø, relativt ungt personale.

 

Frynsegoder: Vel vi har endel salgskonkuranser, så har fått Digitalkamera samt noen gavekort i 1000 kroners klassen. Vinkonkuranse hver fredag, samt gratis avisabbonement!

Gratis pizza fra Yonas (byens beste pizzeria) hver lørdag, om man orker å jobber lørdager :D .

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...