Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor er det ikke lov til å ha med vannkokere?

Kjettinger skjønner jeg :p , men te'en min da :dontgetit:

Går under kategorien hvitevarer dette, som generelt sett ikke er lov, det har vel i utgangspunktet lite å gjøre med strømbruk, men med faren det er å bruke slikt i nærheten av datautstyr.

Altså en kombinasjon av strømbruk og sikkerhet.

Lenke til kommentar
kommer det til å bli noe vannkoker tilbud der da? må ha presskannekaffe min  :confused:

Varmtvann fra dassen? Neida, vi må nok finne en løsning til det med varmt vann til kaffe/te/mr.lee/rett i koppen/etc..

En vannkoker trekker mer strøm enn en datamaskin, så det sier seg vel egentlig selv...

Du skal ikke si det. Vi kan nevne arkitekturer som Prescott... :innocent:

Tss, har ingenting å si. Med mindre man har med seg 10TB i 1GB's disker, trekker en vannkoker mer :D

Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha tatt meg en tur hvis det blir noe av det i år ja... Må bare få vite om tid og sted.

Kommer til å være på sørlandet i Juni måned, og det hadde vært utolig kjekt å fått kommet sammen med likesinede o.l. på et skikkelig LAN en gang... :woot:

Noen som kan svare meg på ca. hvor mye det kommer til å koste, om det er noen form for aldersgrense (18+, elns.) og hvor det blir avholdt? Må nok begynne å planlegge nå hvis jeg skal ha noe som helst sjangs om å komme meg dit...

 

PS: Det være en eller annen form for kaffetrakter\vannkoker der... Det er jo blasfemi å ikke ha et unaturlig høyt inntak av koffein når man er på LAN!

 

<EDIT>Kom akkurat på at svarene på mesteparten av de spørsmålene jeg stilte her kan besvares ved at jeg leser de forrige 24 sidene... Men jeg er lat! (Sue me!)

Endret av OnI
Lenke til kommentar
Skulle gjerne ha tatt meg en tur hvis det blir noe av det i år ja... Må bare få vite om tid og sted.

Kommer til å være på sørlandet i Juni måned, og det hadde vært utolig kjekt å fått kommet sammen med likesinede o.l. på et skikkelig LAN en gang... :woot:

Noen som kan svare meg på ca. hvor mye det kommer til å koste, om det er noen form for aldersgrense (18+, elns.) og hvor det blir avholdt? Må nok begynne å planlegge nå hvis jeg skal ha noe som helst sjangs om å komme meg dit...

 

PS: Det være en eller annen form for kaffetrakter\vannkoker der... Det er jo blasfemi å ikke ha et unaturlig høyt inntak av koffein når man er på LAN!

 

<EDIT>Kom akkurat på at svarene på mesteparten av de spørsmålene jeg stilte her kan besvares ved at jeg leser de forrige 24 sidene... Men jeg er lat! (Sue me!)

Skulle gjerne ha tatt meg en tur hvis det blir noe av det i år ja... Må bare få vite om tid og sted.

Kommer til å være på sørlandet i Juni måned, og det hadde vært utolig kjekt å fått kommet sammen med likesinede o.l. på et skikkelig LAN en gang...

Noen som kan svare meg på ca. hvor mye det kommer til å koste, om det er noen form for aldersgrense (18+, elns.) og hvor det blir avholdt? Må nok begynne å planlegge nå hvis jeg skal ha noe som helst sjangs om å komme meg dit...

 

PS: Det MÅ være en eller annen form for kaffetrakter\vannkoker der... Det er jo blasfemi å ikke ha et unaturlig høyt inntak av koffein når man er på LAN!

n

Aldersgrensen blir 13 år, og prisen blir sirka rundt 4-500 kroner. og ja, vi har snakket om å få ordnet med vannkokere etc, så vi får se hva vi kan få ordnet.

Lenke til kommentar
Skulle gjerne ha tatt meg en tur hvis det blir noe av det i år ja... Må bare få vite om tid og sted.

Kommer til å være på sørlandet i Juni måned, og det hadde vært utolig kjekt å fått kommet sammen med likesinede o.l. på et skikkelig LAN en gang... :woot:

Noen som kan svare meg på ca. hvor mye det kommer til å koste, om det er noen form for aldersgrense (18+, elns.) og hvor det blir avholdt? Må nok begynne å planlegge nå hvis jeg skal ha noe som helst sjangs om å komme meg dit...

 

PS: Det være en eller annen form for kaffetrakter\vannkoker der... Det er jo blasfemi å ikke ha et unaturlig høyt inntak av koffein når man er på LAN!

 

<EDIT>Kom akkurat på at svarene på mesteparten av de spørsmålene jeg stilte her kan besvares ved at jeg leser de forrige 24 sidene... Men jeg er lat!  (Sue me!)

Kan jo svare på spørsmålene dine:

 

Litt foreløpig informasjon om tid og sted.

 

Tid:

GetTogether foregår i fire dager, fra lørdag 25. juni kl. 12:00 til tirsdag 28. juni kl. 17:00. De nøyaktige tidspunktene kan endre seg noe, men datoene er spikret. Dette er den første helgen i skoleferien for de videregående skolene i Oslo.

 

Sted:

Lokalet er ennå ikke helt klart, men det blir i Oslo-området. Foreløpig ser det ut til at vi kommer til å holde til ca. 15 minutter med bil fra Oslo sentrum. Det er enkel tilgjengelighet med bil og buss.

 

og

 

Generelt

GetTogether er et dataparty for 512 deltakere. Vi har en aldersgrense på 13 år, og alle under 18 må ha godkjennelse fra foreldrene. Prisen kommer til å ligge rundt 400-500 kroner.

 

Edit: Ueland var kjappere enn meg.

Endret av chrisege
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...