Gå til innhold

Hw.no - GetTogether (Stort LAN-party!)


Anbefalte innlegg

Dette høres jo supert ut! :)

Er dte noe jeg ikke her fått med i teksten, eller står det ikke noe om hastighet på nettverk utenom det lokale der?

 

Med 512stykker bør man jo hvertfall ha - vel. 10mbit/10mbit?

 

Det meste går jo via det lokale, men når det er 512 stykker tenker jeg nok at det er en del som følger med på forum og lignende. Kunne jo satt opp en ISA server med tilgang kun til visse ting, utenom det lokale - for å ikke belaste nettet dersom dette ikke blir en høy hastighet. Vedtar du forslaget, foreslår jeg at admin starter en POLL de rman kan stemme på de forskjellige tingene man skal ha tilgan til med mindre man har fri tilgang til alt da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å gjøre en historie kort;

 

Internettlinje jobber vi med. Alt av P2P, DC, osv kommer til å bli sperret. Port 80 (og andre porter) blir kjørt mot transparent proxy for å forhindre p2p-tilgang fra f.eks. kazaa via disse portene. Ellers blir MSN, mail etc åpnet.

 

Mer, og total, informasjon om dette vil komme før, eller når, billettsalget starter.

Lenke til kommentar
:hmm: Kan dere bruke varemessa i lillestrøm som lokale?
LAN-partyet skal være i Oslo, så jeg tror ikke det.

Jaja, er jo ikke mer enn en ca. 10-15 minutters kjøretur fra Oslo. Men har ikke mye å si for meg, kommer meg like lett til begge steder. :mrgreen:

 

Edit: Men varemessa er jo et fint sted å ha det på. :yes:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Vil gjerne bli med (Får lov til å bli med på TG av foreldrene mine, så lenge jeg betaler_alt_selv, så dette skulle ikke bli noe problem) men lurer på om det går ann å ha med seg f.eks. en vanlig pc, og en Shuttle, men kun bruke/betale for en plass? Bli litt greiere for meg, ikke spør hvorfor.

*Spør folk om noen som vil bli med*

Lenke til kommentar

Ja!!! HW.no LAN er knall!!

Det hadde jo vært drit fett da!! :D Jeg er med jeg!!

Det kommer selvfølgelig ann på prisen da... :p

Fikk vel ikke helt med meg, men er det et 5 dagers lan? det hadde vært knallfint!!

Er VELDIG sugen på stooort lan igjen, var på OL 04, og det var jo kjempe morro!!

 

Men skal ha med meg ordentlig sove-"utsyr" nå da... :yes:

 

Varemessa er sikkert fint og bruke, har ingen erfaringer med TG osv... :p men det funket veldig fint med Valhall også da (oslolan)! hvis dette er mulig... :p

 

MVH: Joakim Gulbrandsen! :thumbup:

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...