Gå til innhold

[GTA]Bruker du cheats?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gjør det noen ganger, gidder ikke slite med en mission i en evighet.

en evighet nei... har enda ikke kommet til et mission jeg ikke har klart på 3. forsøk...

hvis ikke jeg klarer det de første tre gangene, tar jeg meg en pause, og prøver på nytt en liten stund etterpå... er ikke så vanskelig at man behøver cheate..

Fysj! Cheats ødelegger gleden, selv om det kan være veldig frustrerende å ikke klare et oppdrag. Får du ikke den herlige følelsen i deg når du har klart et oppdrag på femte forsøk? Synes du ikke det er deilig å vite at du faktisk klarte det, og at du ikke ga opp?

Jo, seff gjør jeg det. Mest av alt Racing-missionsene med Cesar. Deilig følelse av å ha klart dem. Men noen ganger sparer jeg meg for bryet om å dra innom Ammu-Nation for å kjøpe våpen, og taster inn en kode. Bruker bare mini-smg og pistolen,da.

Stort sett fullfører jeg spillene uten Cheats.

Men etter å ha gjort det hender det ved senere anlednigner jeg bruker cheats for moro skyld.

Gta f.Eks. er ett av de spillen ejeg i ettertid har cheated masse på .. moro å ralle rundt med det en har lyst på å erte på seg mest mulig av lovens lange, bare for å se hvor lenge en kan holde det gående :-)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...