Idioteque Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hva er din favorittfaction i Rome Total War? Alle inkludert untatt Senate og Slaves, hvis dere lurer på hvordan dere spiller som alle factionene så kan dere laste ned en mod herfra : http://www.twcenter.net/downloads/db/?mod=75 , som ikke bare unlocker dem, men som legger til lederportretter og beskrivelser av de som ikke hadde fra før Min må nok være Brutii, siden de er de eneste jeg har spilt helt ferdig en full campaign med, men jeg liker også Grekerne godt
Aiven Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 partians er ganske kule. Spilt med de en stund nå, noe som tvang meg til å lære meg bruk av horsearchers, som jeg fra før av trodde var ubruelige. Disse er faktisk meget bra, hvis man bruker de riktig. Guide comin up!
Shicca Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Egypt har jo noen grom units. Pharaoh's Archers, Pharaoh's Guards og Nile Cavalry spiser det meste. I tillegg har de Heavy Onagers. De morsomste å spille med hittill har for meg vært Seleucids. Elefanter, Pikemen og Legionærer.
~Alex~ Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Kartagerne=) ingen ting er som å se 100elephanter tråkke ned romere , men på den andre siden er det utrolig irriterende når de stikker fra griser .Av de Romerske fraksjonene er det Bruttii som er favotritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå