Gå til innhold

Favorittfaction i Rome Total War?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din favorittfaction i Rome Total War? Alle inkludert untatt Senate og Slaves, hvis dere lurer på hvordan dere spiller som alle factionene så kan dere laste ned en mod herfra : http://www.twcenter.net/downloads/db/?mod=75 , som ikke bare unlocker dem, men som legger til lederportretter og beskrivelser av de som ikke hadde fra før :thumbup:

Min må nok være Brutii, siden de er de eneste jeg har spilt helt ferdig en full campaign med, men jeg liker også Grekerne godt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

partians er ganske kule. Spilt med de en stund nå, noe som tvang meg til å lære meg bruk av horsearchers, som jeg fra før av trodde var ubruelige. Disse er faktisk meget bra, hvis man bruker de riktig. Guide comin up! :)

Skrevet

Egypt har jo noen grom units. Pharaoh's Archers, Pharaoh's Guards og Nile Cavalry spiser det meste. I tillegg har de Heavy Onagers. De morsomste å spille med hittill har for meg vært Seleucids. Elefanter, Pikemen og Legionærer.

Skrevet

Kartagerne=) ingen ting er som å se 100elephanter tråkke ned romere :thumbup: , men på den andre siden er det utrolig irriterende når de stikker fra griser :thumbdown: .Av de Romerske fraksjonene er det Bruttii som er favotritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...