Gå til innhold

Hva gjør du på Halloween?


-Jungeldyret

Anbefalte innlegg

Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger.

den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger.

den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger...

Slakteren i Oslo hadde skilt i vinduet "vi har kalkuner til Thanksgiving" :)

Lenke til kommentar
Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger.

den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger...

Jeg tror ikke det forventes at nordmenn skal feire dagen, men heller at slakteren sier til amerikanere i norge: vi har kalkuner nok til at dere kan feire dagen deres. Jeg ser ikke problemet.

 

Halloween er kuult i USA, kjedelig i Norge.

Lenke til kommentar
Når de ringer på, har jeg tenkt til å hente frem godteriposen og spise foran de stygge, ekle barneansiktene.  :p

Så slem du skulle være da ;):p

 

Jeg skal bruke haloween til å øve til en tyskprøve som jeg skal ha på mandag, imorgen med andre ord. Men jeg skal da spise snop også, det snopet som egentlig skal leveres ut til drittungene, det skal inn i min munn og ned i min mage :yes::dribble:

Lenke til kommentar
Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger.

den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger...

jeg blir med deg , med motorsag :devil:

 

BTW: ingen unger på døra her , bor i et skummelt nabolag med narkise og greier , ikke none som tør og gå her :tease:

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Sprang rundt med monstermaske sak og øks og plaget folk med og ringe på dørene veldig mye. Fikk mye godteri også da..  :)

Wtf?

Kjørte nesten ned en sånn liten kid som skulle ha godteri

 

Var forresten med ei søt jente jeg.

 

Gav ikke noe godteri til unger.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Faen Halloween er noe dritt! Akkurat som thanks giving. Skulle aldri vært oversatt til norsk engang! Jævla drittradisjoner. Som Valentinsdagen. Kun for å tjene penger.

den dagen jeg ser Thanksgiving annonsert på norsk TV/i norske butikker går jeg amok med fullautomatisk rifle i Downtown Stavanger...

jeg blir med deg , med motorsag :devil:

 

BTW: ingen unger på døra her , bor i et skummelt nabolag med narkise og greier , ikke none som tør og gå her :tease:

Derfor du henger mye på hw.no? :p

neh, jeg var hos tante på halloween...

kom det en drittunge(les: 10) på døra, frekk var han også.

så jeg ga han en kondom(les: med melis oppi) og en gulrot, fy faen, jeg ler enda :devil:

Grunnen var att de satt oppi i stua da. derfor fri bane.........

Endret av BUNDY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...