Jarmo Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Husk å justere klokken en time tilbake etter klokken 24.00 i natt Endret 30. oktober 2004 av jarmo
- mOtz^ - Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Husk å justere klokken en time tilbake etter klokken 24.00 i natt Justere klokka en time tilbake klokka 3.00 i natt, for å være nøyaktig EDIT: ååå, Mikka tok meg på sekundet Endret 30. oktober 2004 av biiig.no
MrVilla Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 (endret) Må innrømme at det ikke frister noe særlig å stå opp om morgenen for å gå på jobb i drittvær. På den annen side så har jeg ikke fullt så dårlig samvittighet når jeg setter meg foran PS2 og tar meg et endurance-race i GT3, eller benytter en uke og all min hjernekraft på et strategispill Best av alt er jo å ta med guttungen ut og ake og leke i snøen. Etterpå stikker vi hjem og mekker kakao og koser oss med noe snacks og spill/film. Andre ganger så er det fint å sitte med kaffe'en, røyken og pusle puslespill mens det blåser og regner utenfor. Endret 1. november 2004 av MrVilla
Leffa01 Skrevet 2. november 2004 Skrevet 2. november 2004 Savner en ski-smilie... En slik passer bedre til vinteren
tbend Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) nå kommer klokke sesongen! Endret 3. november 2004 av tbend
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå