Gå til innhold

Counter Strike: sport?


Anbefalte innlegg

Jeg hørte på radioen i dag at det var noe snakk rundt cs...

I dag starter visst den store cs ligaen, og mange folk er med...

De nevnte også noe om at cs burde vært en idrett!

Noen folk hadde tydeligvis søkt om at cs kunne få være med i idretts forbundet!

Da jeg hørte dette, tenkte jeg med en gang at dette kunne vært et ypperlig tema å ta med i Gamer.no's forum, da vi får fram mange meninger om dette (aktuelle) temaet.

 

Hva synes dere om dette? Burde cs bli en idrett, slik som boksing, fotball, langrenn, osv osv?

 

Personlig så synes jeg at cs ikke skulle få bli med der, fordi alle idretter i idretts forbundet er FYSISKE, hvor man trener kroppen til det ytterste, og ikke bare fingertuppene!

Man får jo noe med cs da;

Man får (teoretisk sett) bedre reaksjons-evne og bedre taktisk tenkning, men dette har jo ikke noe med idretter å gjøre!

De fikk avslag på søknaden om å komme inn på idretts forbundet...

 

Anyways, skriv deres egen mening her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leirdueskyting og luftpistolskyting er heller ikek særlig fysiske idretter, men de er med i OL, og det er fullverdige idretter..

De har en sinnsyk reaksjon, noe som også kreves av CS. det som i midlertid blir "urettferdig" er jo å gjøre CS til en idrett.. hva med alle de andre spillene?

Lenke til kommentar
Cs kan ikke være en sport. For at noe skal bli en sport må det oppfylle visse kriterirer. F eks. at aktiviteten skal inneholde fysisk aktivitet. Noe som cs ikke gjør.

Få jeg se disse reglene du fant?

Sjakk er en sport/idrett som plomma2 nevnte så fint.

Jeg syns de sitter på ræva i en halv time uten å gjøre noe annet enn å tenke jeg, før de flytter den ene armen opp på bordet og flytter en 10 grams brikke ett par steg bortover brettet.

Sjakk har mindre fysisk aktivitet enn CS.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Du må bruke hodet mye mer i sjakk. Greit at du også må tenke i CS men ikke så hardt som du må hvis du vil vinne mot en verdensmester i sjakk. Hvis du skulle spilt mot en som spilte i verdens beste CS klan så hadde det ikke godt mest på intelligens om du vant eller ikke for å si det sånt...

 

Kan se for meg "nerder" dukke opp på tv'en når det er OL . :!:

 

CS = Sport....NEI :thumbdown::nei:

 

 

 

 

Er CS sport. :innocent: ...hmmm.. :hmm: ......NEI!

 

:tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...