Gå til innhold

Er det noen kjente på hw.no?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-df17e

Kjøpte crossern min av fettern til Petter Solberg.

 

Kjenner mamma'n til Rolf i Hotel Caesar :p (hu driver en lokal blomste butik her jeg bor)

 

X'n min har plate kontrakt!

 

Jeg og mamma blei innvitert på middag hjem til Arve Oppsal (Er noen år siden.. blei alderi noe av! Hvorfor husker jeg ikke)

 

Har vert noen ganger i ett par lokale aviser!

 

Var på ett TV-Norge program en gang! (Sto i bg. bare)

 

Kjenner faren til gutten som har vert med i Lano og Freia Reklamene! (Hyper unge :p )

 

Det var vel det.. tror ikke jeg kan kalle meg verken en A eller B kjendis :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huden min er litt over D+ Kjendis.

Kasper(huden min) sine meritter:

 

*12 sek Tv2 21 Nyhetene.

Hatt Film klipp på Tv2 21 nyhetene(12sek). Faren min ble intervjuet og bikja bestemte seg for å hå rett foran kamera og bort til døren. Og der sto den og pepp til den ble sluppet ut.(deg kom i nyhetene :D )

 

*Hatt helside i VG.

en vennine av familen vår passet kasper og hun ble intervjuet og kasper kom i fokus(...). Har bilde fortsatt et sted.

 

*Halvside VG.

faren min ble intervjuet på kontoret sitt, der var også kasper og ble tatt bilde av fordi han vist nok sjarmerte fotografen

 

 

*1/4 Dagbladet.

Lignende historie som den over

 

*80x60 pixler

på over 400 steder på Hw.no

(til power gamerne, han er i avataren min)

 

Skal legges til at Faren min er sånn ca. er 8-15 ganger på Nyhetene i året + Aviser, Radio etc.(...). Han er advokat, noe jeg holder meg langt unna.

 

 

 

Kasper:

 

 

Rydde.jpg

(Morgnen andre dag i våropprydningen, han hadde sovet i alt vi hadde sortert...)

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

hadde lekt meg litt på ett nettverk ett sted i byen, lagt igjen noen beskjeder, printet litt osv...

 

hadde tilgang til å gjøre alt, men jeg var ikke der for å være slem, jeg ville bare leke meg...

 

det hjalp dem en del, jeg skrev hva de burde gjøre for å sikkre nettet, var der en stund etter, da var det sikkert...

 

ingen vet at det var meg...

 

edit: leif kom...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
hadde lekt meg litt på ett nettverk ett sted i byen, lagt igjen noen beskjeder, printet litt osv...

 

hadde tilgang til å gjøre alt, men jeg var ikke der for å være slem, jeg ville bare leke meg...

 

det hjalp dem em del, jeg skrev hva de burde gjøre for å sikkre nettet, var der en stund etter, da var det sikkert...

 

ingen vet at det var meg...

:innocent: "nei sånt driver vi ikke med". Likte historien=), minner meg om en gang for 2 år siden. Jeg og 3 venner skule være kule tyver... Vi satte i gang en stor opprasjon for å robbe en russe buss for spray bokser. Vi hadde patruljer, WAlkie talkier, og en haug med forskjellige redskaper. Denne bussen sto i et boligfelt i oslo, vi var nervøse som faen. Tok tilsammen 3 timer å få opp 12tommern av en hengelås, vi hadde bare en liten metal fil. Når vi kom inn fant vi boksene tomme, og når vi sto inne i bussen (kl. var vel rundt 5 om natten) kom det en bil med fjernlysene sine på og vi ble blenda og vi forsto at den hadde sett oss. Tror ikke jeg har løpt så fort i hele mitt liv. Det var mitt ungdomsopprør.

 

EDIT: Leif

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
jeg må spise. Weee

 

Brb.

 

Lurer på hva jeg skal spise, jeg kommer med update

litt OT???

det er forresten denne også....

 

får legge til noe så den ikke blir OT da...

 

var ofte i lokal-avisa en periode, var på forsiden minst 2 ganger...

 

pressen ringte å spurte om jeg kunne komme så de kunne ta bilder :p

var ang. en rettsak osv, endte med at "siden" jeg var på tapte, selv om det de andre sa hadde skjedd ikke skjedde...

Lenke til kommentar
jeg må spise. Weee

 

Brb.

 

Lurer på hva jeg skal spise, jeg kommer med update

litt OT???

det er forresten denne også....

 

får legge til noe så den ikke blir OT da...

 

var ofte i lokal-avisa en periode, var på forsiden minst 2 ganger...

 

pressen ringte å spurte om jeg kunne komme så de kunne ta bilder :p

var ang. en rettsak osv, endte med at "siden" jeg var på tapte, selv om det de andre sa hadde skjedd ikke skjedde...

Hva skjedde?

Lenke til kommentar

noen mente at noen andre hadde kjøpt inn masse data-utstyr til firmaet, og tatt det med hjem for privat bruk, også en ansatt som ikke jobbet der, bare fikk lønn, dette var sønnen til "sjefen" i bedriften, det var "sjefen" som hadde bestillt utsyret...

endte med at "sjefen" ble sparket, sønnen ble sparket, "sjefen" måtte vel erstatte utstyret

 

er mye mer innvilket enn dette, men jeg tror ikke jeg skal gå dypere ned i saken enn dette...

 

edit: de fleste i saken viste egentlig ikke hva som hadde skjedd, ble hysjet veldig ned, tror det er jeg og 3-4 andre som faktisk vet hva hele den saken gikk ut på

Endret av aklla
Lenke til kommentar
noen mente at noen andre hadde kjøpt inn masse data-utstyr til firmaet, og tatt det med hjem for privat bruk, også en ansatt som ikke jobbet der, bare fikk lønn, dette var sønnen til "sjefen" i bedriften, det var "sjefen" som hadde bestillt utsyret...

endte med at "sjefen" ble sparket, sønnen ble sparket, "sjefen" måtte vel erstatte utstyret

 

er mye mer innvilket enn dette, men jeg tror ikke jeg skal gå dypere ned i saken enn dette...

 

edit: de fleste i saken viste egentlig ikke hva som hadde skjedd, ble hysjet veldig ned, tror det er jeg og 3-4 andre som faktisk vet hva hele den saken gikk ut på

skummelt. Ontopic kjendiser er dumme!!!! dette gjelder deg også!

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

- Er massevis av bilder på INTERNETT av meg - tenk så mange MILLIONER mennesker som kan sjå meg!

- Har vert et par ganger i lokalavisa

- Har sutte på med bilen som blei levert som premie i farmen i år.

- Var bakgrunn på TV2 nyhetene i en reportasje for en del år tilbake.

- Var i skuleavisa.

- Har heimeside®

- Er blant dei ti med flest poster her på forumet :cool: (edit: bortsett fra dei som har fryktelig mange poster her i søppel da, sida postane her ikkje teller med lengre. Uansett så har eg vel en tusen poster til her inne elns i tillegg til dei 2000 som er telt med :p)

 

Dett var dett! Kvalifiserer som Q-kjendis, eller?

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Vært i GD (lokalavisa) en del ganger.

Vært på Østnytt som 5-åring.

Søstra mi har vært på riksdekkende TV med RU aksjon når de ville i fengsel.

En venn til kjæresten til halv-søstra mi spiller i Hotel cæsar og er sammen med Idol-maria.

Kjæresten til mamma er fylkesvaraordfører i oppland.

 

U-kjendis kanskje :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har vært på skuepiller kurs med Koffi Nelson fra hotel cæsar.. (No gratis greier han hadde hjemme hos seg selv, sa jeg hadde vont i magen å stakk etter 5 min.)

 

Ble oppringt av Martin Shkanke (Eller hva det nå enn er han heter... Han hadde vistnok ringt feil nummer.. Så han foresten på den debatten der han slo en annen fyr, men var på do når det skjedde. kommer aldri til å tilgi meg selv for det der.)

 

Var vitne til at Sven O (eller Svein, er ikke helt sikker) krasjet med en vegg. (Satt ute på en bar og drakk en brus, så kom han å kjørte rett inn i veggen. Skjønner ikke hva faen han skulle der.. det var ikke no gater eller no der i det hele tatt, bare en gigantisk vegg, han var sansynligvis sterkt beruset.)

 

Var nesten på Idol Adition. (Var så kaldt så tenkte det var best å bli hjemme, de idol folka er sadister uansett...)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...