Kenny000 Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har et bilde av Gabe Newell... Tror jeg har sette den ganske ofte.. er du mye på Catch-Gamer serverne?
Never_Ever Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har et bilde av Gabe Newell... Tror jeg har sette den ganske ofte.. er du mye på Catch-Gamer serverne? Doh... alle med piratkopiert CS:S får den som default...
Kenny000 Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Jeg har et bilde av Gabe Newell... Tror jeg har sette den ganske ofte.. er du mye på Catch-Gamer serverne? Doh... alle med piratkopiert CS:S får den som default... Det visste jeg ikke.. kanskje fordi jeg er ærlig og har kjøpt spillet!
A.J Green Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) Bare det hadde vært så enkelt å lagd spray i 1.6 og. Det er ikke så veldig mye vanskeligre, min spray bruker jeg i 1.6 du trenger bare 1 program så er det fikset, tar deg 1 minutt om du er treig liksom. lol jeg tenkte med engang at du ikke kunne lage spray i 1.6... så dum jeg er.. Endret 28. oktober 2004 av ericthelord
MrLee Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) min... hva heter hu? det er nok Kate Beckinsale det gitt for flere stooore bilder, sjekk babetråden, side ca 93, postet av vår alles Øyvind Dahle eller gå hit www.Mrleeweb.net for bare det bildet i stor versjon edit: det var side 93 Endret 28. oktober 2004 av MrLee
A.J Green Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 navnet hans er Øivind Dahle. Kaller ham vår alles og kan ikke engnag navnet! litt spøk
MrLee Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) bah. når JEG ser på postene hans, så er det ikke navnet HANS jeg SER på...get it hehe Endret 28. oktober 2004 av MrLee
chil Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 her er min...ikke noe i mot negere, bare syntes den var artig OMFG DET ER DET MORSOMSTE JEG HAR SETT i hele mitt liv!!
simes Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 her er min...ikke noe i mot negere, bare syntes den var artig OMFG DET ER DET MORSOMSTE JEG HAR SETT i hele mitt liv!! Sarkasme kan vi ha oss frabedt.. Går det virkelig an med animerte spraypaints? Håper da virkelig det blir slått av i cw's.. CS kommer til å ta livet av seg selv om ikke lenge..
Döden Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 (endret) omfg idiotisk tråd, bare tragisk. Du har vel sittet foran datan i flere timer og du er dritfornøyd med resultatet. vel her er min: Nei. Det er ikke din. Hun du egentlig spiller med ser ut som en 30 år gammel tysk porr-star. Edit: Min = HL merket. Endret 28. oktober 2004 av Beistet
chil Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 her er min...ikke noe i mot negere, bare syntes den var artig OMFG DET ER DET MORSOMSTE JEG HAR SETT i hele mitt liv!! Sarkasme kan vi ha oss frabedt.. Går det virkelig an med animerte spraypaints? Håper da virkelig det blir slått av i cw's.. CS kommer til å ta livet av seg selv om ikke lenge.. det var ikke sarkastisk! det var jo drit bra. Det var dobbelt sarkasme. Dvs at jeg syns den var knall. Å det var den jo også eller er du en "nigger"
A.J Green Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 Hehe beistet jeg switcher annen hverdag, Ja hun\han jeg spiller med nå er tatt fra no sånn largest boobs in teh universe
potetgullmannen Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 min... hva heter hu? det er nok Kate Beckinsale det gitt for flere stooore bilder, sjekk babetråden, side ca 93, postet av vår alles Øyvind Dahle eller gå hit www.Mrleeweb.net for bare det bildet i stor versjon edit: det var side 93 finner ikke babetråden... kan noen gi meg link?
A.J Green Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 hmm søk???? babe tråd bla deg litt frem og tilbake så finner du godsakene, sånn ca side 93 som MrLee sa.
MrLee Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 O.o noen på HW forum som ikke veit om babetråden??? går det ann? hehe
the_zombie Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Bruker spin.gif, genial til å få folks oppmerksomhet med. Gidder ikke å poste bilde her, for jeg er redd for å bli bannet. For de som absolutt vil se den så kan dere søke på google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå