Gå til innhold

advarsel mot film24


Anbefalte innlegg

That`s right. Omtvistede krav kan IKKE inkreves. Uansett om de sitter og stempler brevene med ett stempel de har kjøpt av ett inkassobyrå. Ikke betal, fjern avtalegiron fra banken din og glem hele greia. Jeg opplevde noe lignende, men mye grovere. Jeg bestilte en gratis katalog fra ett firma som solgte filmer en gang, men bestilte aldri noe fra de. 5(ja, FEM!) år senere fikk jeg inkassovarsel i posten for noe de mente jeg hadde bestilt men ikke betalt for! Helt latterlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
friskies: Latterlig!

 

Men, må ikke firmaene sende ut purringer før de kan sende det over til inkasso? Her er det vel uansett Posten som har skylda, eller Film24 som ikke gidder å registrere alle filmene de får inn?!

Jepp ! Purring med 14 dagers betalingsfrist og ytterligare en purring med

14 dagers frist med inkassovarsel, etter den siste fristen er utgått så

kan inkassoselskapet overta, MEN du kan fremdeles bestride kravet

hvis du mener å ha rett eller kravet er feil/uberettighet osv. :)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98123897187934

Jeg sendte en mail til f24 og klaget på behandlingen (se tidligere innlegg). De har nå trukket saken. De brukte to dager på å svare, det antar jeg er grei behandlingstid.

Endret av Slettet+98123897187934
Lenke til kommentar
Jeg får vel inkasso varsel jeg også da tenker jeg, eller? Jeg avsluttet abonnementet på mandag, det var en dag før abonnementet gikk ut, men de fikk ikke filmen før på onsdag, altså en dag for seint. Venter spent på hva som kommer til å skje.

 

Det er dessuten helt umulig å få svar fra dem på mail.

hvis du logger deg inn på din side og klikker på "betaling" så kan du se hvilke perioder de har "fakturert" deg for.. hvis det står "å betale xxx kroner" så kan du nok forvente deg inkassokrav om et halvt år..

Puh... Heldigvis står det ikke noe på siden at jeg må betale. Det står bare at abonnementet er stoppet. :)

Lenke til kommentar

Fikk iallefall en merkelig melding fra dem i går kveld. De har mottatt mine to filmer og skriver ingenting om hvilke to de skulle sendt ut.

Når jeg går inn på min side, er kun en film registrert hjemme hos meg (noe som stemmer) men ingen av de 12 på min nåværende liste er sendt ut...

Mitt abb. går ut i midten av neste mnd.

 

Dette var pussig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...