Gå til innhold

Syke drømmen min


NothgaliC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
for mange år siden fikk jeg sånn spill i donald bladet, quack attack elns :blush:

jeg spilte og spilte, ble aldri lei vettu. så da jeg ble sendt i seng og sovna, drømte jeg at jeg var selve donald og sprang rundt og hoppet ,og samlet poeng. så våkna jeg og kastet opp, var så svimmel :nei:

Da må nå du ha hoppet og slikt da.

Lenke til kommentar

Når jeg var liten, 10 år sida eller noe sånn, (er 16 nå), så hadde jeg den drømmen jeg husker best.

 

Jeg og den tre år eldre broren min var sykelig opptatt av Power Rangers, og stod alltid opp for å se på det på morran, og senere på dagen. Det var kjempelyspunktet i helgene.

 

En natt på den tida drømte jeg at jeg hadde blitt den røde power rangers figuren, og boren min den blå (våre favoritter). Vi sloss og sloss mot onde slemminger hele tida, og det ble aldtri slutt.

 

Så vi måtte tilkalle den grønne power rangers figuren til slutt... Han kallte på et dyr, men det viste seg at det var en dinosaur som var ute etter å drepe oss... Og jeg husker fremdeles at dinosauren SPISTE oss, og jeg husker hvordan det var å bli tygd rett og slett...

 

Gikk å la meg inn til pappa da ja :p

Lenke til kommentar

Jeg drømte at hamster'n min ble kokt oppi oppvaskvannet på kjøkkenet så ble den helt rød akkuratt som en krabbe/kreps blir når man putter de i varmt vann.

Dette var etter hamstern min døde, og jeg tror det var jeg som putta hamstern oppi vannet og så døde den (i drømmen) Kanskje jeg hadde dårlig samvittighet for at jeg ikke gadd å snakke med den. Det eneste den gjorde var å løpe i hjulet sitt. hahaha :!:

 

En annen gang så drømte jeg at jeg og mange andre var oppe i et fjell. Vi var der for vi skulle gå i dekning fordi det var krig. Så plutselig kommer det et fly over oss som slepper ned gass. Så merker jeg at jeg ikke får puste og trykket i hele kroppen ble høyt (liksom slik når man puster hardt ut med munnen lokka igjen) Så får jeg skikkelig vondt i hue og så vokner jeg :cry: Skummel drøm :no: Håper ikke det skjer i virkligheten i fremtiden.

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar

Min sykeste drøm: Jeg spiser strikkepinner til middag :dontgetit:

 

Når jeg er på nye plasser, hender det at jeg får en opplevelse av at jeg har vert der før. En gang visste jeg hvor dassen var uten at den var skiltet :hmm:

 

Ellers bruker jeg av og til å få følelsen om at jeg har opplevd nøyaktig samme øyeblikk før. Man vet bare plutselig hva som kommer til å skje/bli sagt. Har blitt skikkelig skremt av fenomenet enkelte ganger :hm:

Lenke til kommentar

er det bare meg som er sanndrømt , men det er utrolig skjelden at jeg husker at jeg har drømt , og det er bare såne trivielle ting , som at jeg har på meg en bestemt bukse eller fragmenter av rare ting , men sø plutselig skjer det ting som ligner veldig ,

 

som en natt drømte jeg at jeg kjørte villmann og drev o krasjet biler , 14dager senere kom jeg over det takedown spillet , husker ikke kva det heter , men det var DajaVO og sette seg ned og spille det

Lenke til kommentar
Jeg har bare mongo drømmer... I natt møtte jeg opp på skolen, og alt var flotters... ... helt til jeg så at jeg ikke hadde noen klær på meg. Så løp jeg til togstasjonen som var en åker, med fullt av cave-trolls(fra LOTR). De skulle faenmeg ha ballenstenene mine siden jeg ikke hadde månedskortet på meg. Når jeg kom til stasjonen hjemme, måtte jeg finne en tannkremtube for å brekke opp en dør.

 

... Så våkna jeg.

Meget dum drøm

Lenke til kommentar

Det som er veldig dumt å gjøre, som jeg har gjort en del ganger :blush: er som følger:

 

-mens du sover begynner du å drømme om at det kommer noen hjem til deg, og ringer på dørklokka. Det du når drømmer er at du går for å åpne døren, og få de til å slutte å ringe på. Men i virkeligheten smeller du til vekkerklokka som stopper å ringe...

 

...klokka har nå stoppet, og du skal på skolen .... STRESS!!! :scared:

Lenke til kommentar
for mange år siden fikk jeg sånn spill i donald bladet, quack attack elns :blush:

jeg spilte og spilte, ble aldri lei vettu. så da jeg ble sendt i seng og sovna, drømte jeg at jeg var selve donald og sprang rundt og hoppet ,og samlet poeng. så våkna jeg og kastet opp, var så svimmel :nei:

Da må nå du ha hoppet og slikt da.

Nei, hadde ikke det!

Lenke til kommentar

en gang i sommer drømte jeg at jeg var i et eller annet merkelig bygg. jeg tok en kniv elns og kuttet venstre armen min langs underarmen, og dyttet huden til siden, sånn som på en av stargate episodene, for de som har sett den. inni der på jeg et skikkelig smalt hovedkort lignende datakort, komplett med ddr minnebrikke på den.....

 

 

 

 

hadde sett en del episoder av mahoromatic, og var helt oppslukt med androider, så var vel derfor...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...