Gå til innhold

Syke drømmen min


NothgaliC

Anbefalte innlegg

I natt hadde den seriøst sykeste drømmen jeg noengang har hatt.

 

Først drømmte jeg at jeg stod i rekkene i spillet Rome: total war.

så såg jeg meg rundt og oppdaget at jeg stod fullt opprustet med skjold og greier. og etter det såg jeg en gigantisk hær fremmom meg og jeg fikk frysninger. Og plutselig begynte disse stor amrèene å storme mot hverandre, og jeg bar fulgte med. derretter sa det pang og blod sprutet, og nå mener jeg ikke sånn SOF2 blod men seriøst blodet sprutet ut av avskårne lemm og munner og folk fikk sånne doom3 uttrykk. Blod rann i elver. Og jeg bare begynte å hogge fremfor meg med øynene igjenn i frykt for å få blod i dem. Det regnet piler overalt jeg såg sprutet blod og folk hylte. Så såg jeg tungt kavaleri komme stormendes ned fjellsia og skar seg gjennom infanteriet som en kniv gjennom varmt smør. Før jeg visst ordet av det fikk jeg panikk og begynte å hugge ned for fote. Bar sprang rundt og skar.

 

Argh so jævli det va.

 

Ps. legg ut deres drømmer og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drømte att armene mine plutselig eksploderte, og så ble buksen min seriøst ubehagelig trang i livet. Jeg klarte jo ikke å åpne knappen på buksen, da jeg ikke en gang hadde så mye som noen stumper igjen av armene mine...

 

Jeg syntes det var en syk drøm...

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Men ingen drømmer slår en kamerat av meg og broren hans sine...

 

Kameraten min:

 

Han drømte att jeg og han spiste kokt svor av en eller annen merkelig grunn... Så begynte det å rumle i magen hans, og jeg begynte å grine pga det ikke rumlet i min.

 

Han drømte att han lagde ketchup med føttene.

 

 

Broren hans:

 

Han drømte att han ble jaget av sommerfugler med hoggtenn.

 

Han drømte att han slo broren sin hardt i hodet med en hammer, og broren hans bare lo sykt av han.

Lenke til kommentar
Men ingen drømmer slår en kamerat av meg og broren hans sine...

 

Kameraten min:

 

Han drømte att jeg og han spiste kokt svor av en eller annen merkelig grunn... Så begynte det å rumle i magen hans, og jeg begynte å grine pga det ikke rumlet i min.

 

Han drømte att han lagde ketchup med føttene.

 

 

Broren hans:

 

Han drømte att han ble jaget av sommerfugler med hoggtenn.

 

Han drømte att han slo broren sin hardt i hodet med en hammer, og broren hans bare lo sykt av han.

Nå ler jeg :lol:

Lenke til kommentar

Hva med denne drømmen som kommer jevnlig tilbake hos meg?

 

Sitter alene i et lite hvitt rom. Så tar jeg frem en kniv og begynner å skjære meg selv. Men jeg blør ikke. Stikker kniven dypt inn i meg og vrir og skjærer og kutter, men det vil ikke blø. Til slutt så sitter jeg og skjærer løs kjøttstykker av meg selv.

Lenke til kommentar

1: hmm, den sykeste drømmen jeg har hatt må vell være for mange år siden, hadde akuratt sett gremlings for første gang... var ganske liten. drømte at jeg ble jaget av mange gremlings opp en vei og inn på gårdsplassen på en gård nær meg. plutserlig er det en stor grå rutete vegg med en tunell gåendes inn. veggene i tunellen er dekket av klesvaskemaskindører....... jeg hopper inn i en og plutserlig er jeg 10 meter over en innsjø som også er nær der jeg bor (kyvatne). men når jeg lander i den så er det ikke vann. den er fylt met stivnet stål. så det er bare en stor stålklump..... så får jeg et champagneglass i hånden for det er et bryllup på jernvannet.... så våkner jeg.....

 

 

2: anna syk srøm må være at jeg sykkler utafor en klippe og akuratt når jeg trefer bakken så våkner jeg

Lenke til kommentar
den raraste drømmen eg fekk var at ein deilig dame kom og la ann på meg... va jo greit i begynnelsen men so sa eg nei :cry:

Idiot! :D

 

 

Aller sykeste drømmen jeg har hatt var vel den jeg hadde da jeg var liten om at jeg jagde en masse folk ute i hagen utenfor huset mitt. Det endte med at jeg stabba en fyr i hånda med gaffel, sånn at hånda ble sittende fast i et bord. :/

Lenke til kommentar
I natt hadde den seriøst sykeste drømmen jeg noengang har hatt.

 

Først drømmte jeg at jeg stod i rekkene i spillet Rome: total war.

så såg jeg meg rundt og oppdaget at jeg stod fullt opprustet med skjold og greier. og etter det såg jeg en gigantisk hær fremmom meg og jeg fikk frysninger. Og plutselig begynte disse stor amrèene å storme mot hverandre, og jeg bar fulgte med. derretter sa det pang og blod sprutet, og nå mener jeg ikke sånn SOF2 blod men seriøst blodet sprutet ut av avskårne lemm og munner og folk fikk sånne doom3 uttrykk. Blod rann i elver. Og jeg bare begynte å hogge fremfor meg med øynene igjenn i frykt for å få blod i dem. Det regnet piler overalt jeg såg sprutet blod og folk hylte. Så såg jeg tungt kavaleri komme stormendes ned fjellsia og skar seg gjennom infanteriet som en kniv gjennom varmt smør. Før jeg visst ordet av det fikk jeg panikk og begynte å hugge ned for fote. Bar sprang rundt og skar.

 

Argh so jævli det va.

 

Ps. legg ut deres drømmer og.

det kaller jeg en feet drøm!!! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...