Gå til innhold

Noe bedre enn winrar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan kan det fucke oppe filene som du laster ned?

jeg har aldri hatt et prob med winrar.. bruker winrar fordi den tar alt av formater stort sett...

sørg for å ha nyeste versjon (www.rarlabs.com)

 

Winace er også et greit program, som jeg brukte mye før, men jeg liker bedre winrar...

CrC-en blir fucket opp. Hvis jeg f.eks pakker ut med winzip får jeg 2 crc-feil. med winrar er det opp til 8-7. Jeg bruker winrar fordi den tar alle formater og fordi den har ikke den utrolige irriterende "i agree"-tingen til winzip.

Lenke til kommentar

Jeg bruker som oftest .tar.gz/.tgz, og såvidt jeg kan huske har jeg aldri vært borti en korrupt .tgz.

Men så er jo saken den at tar og gz hovedsaklig er linuxprogammer, men det finnes windowsprogrammer som støtter det, winzip f.ex.

 

Evt er .tar.bz2/.tbz2 et alternativ, skal visstnok komprimere en del bedre også.

Lenke til kommentar
hvordan kan det fucke oppe filene som du laster ned?

jeg har aldri hatt et prob med winrar.. bruker winrar fordi den tar alt av formater stort sett...

sørg for å ha nyeste versjon (www.rarlabs.com)

 

Winace er også et greit program, som jeg brukte mye før, men jeg liker bedre winrar...

CrC-en blir fucket opp. Hvis jeg f.eks pakker ut med winzip får jeg 2 crc-feil. med winrar er det opp til 8-7. Jeg bruker winrar fordi den tar alle formater og fordi den har ikke den utrolige irriterende "i agree"-tingen til winzip.

Det har ikke noe med programmet å gjøre. Ta en memorytest på minnet ditt, så merker du at noe annet er feil. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...