Gå til innhold

Kan man bli avhengig av onani?

Atomet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er ikke onani sex da? Det er eneste formen for seksuell aktivitet Valgerd liker (hvis man ser bort i fra den med 5 personer eller flere).

Tviler på at Valgerd liker onani. Synd vet du... :hrm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke onani sex da? Det er eneste formen for seksuell aktivitet Valgerd liker (hvis man ser bort i fra den med 5 personer eller flere).

Skal vi vedde? :tease:

Skrevet

Skal vi vedde? :tease:

Jeg vil ikke vite.... :sick:

Skrevet

En kamerat av meg ble inspirert av filmen 40 dager og 40 netter, men greide ikke mer enn 28 dager før han sprakk og storrunka.

Skrevet
En kamerat av meg ble inspirert av filmen 40 dager og 40 netter, men greide ikke mer enn 28 dager før han sprakk og storrunka.

Det skal jeg jammen prøve på, en gang. :p

Skrevet

Gårke an å bli avhengig av onani nei. Jeg mener, jeg f.eks kan stoppe når jeg føler for deg, jeg vil bare ikke. Det er så godt.

Det er akkurat som liek .. å være avhengig av mat eller noe.

Husk gutter, 5 om dagen!

Skrevet

Ved å bruke meg selv som forsøkskanin har jeg i min analyse kommet fram til at; Ja, det er vanedannende og man kan bli avhengige av det.

Disclaimer:

Ingen dyr ble skadet eller benyttet under forskningen.

Skrevet (endret)

Jeg klarte 11 dager for en måned siden. Det var faen meg så patetisk som du får det.

Skal vi lage en tråd med dette temaet? :p

Edit: småraill.

Endret av Purify
Skrevet (endret)

Ronking gjør vel at en slipper utløsning mens man sover, gjør det ikke?

Ronking gir ikke rus, men bevisstheten din svekkes kraftig under orgasme tror jeg.

Eneste farlige med onanering er vel å bli oppdaget av kvinnelige kjønn i slekten :p

Endring: Å forresten, før i tiden, når prestene ikke ville at boy-toyene sine skulle sløse bort spermen sin på egenhånd sa de at det var hjernemasse som kom ut av lillemann :!:

Endret av pebbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...