Gå til innhold

ITavisens test av S700i


THacker

Anbefalte innlegg

Grunnen til at de færreste bryr seg om symbian er vel fordi de ikke har noe kunnskap om det. kjøpte med slump 7610 fordi jeg synes den så bra ut samtidig som jeg trengte en ny mobil. oppdaget med dette symbian.

For å si det enkelt kommer jeg aldri til å gå tilbake til en telefon uten symbian. Det er jo som å si ifra seg mulighetene til å utvide telefonen med uendelige funksjoner. akkurat nå har jeg for eksempel ftp leser, opera webrowser. nintendo 8 bits med 50 spill. sega mega drive med 50 spill gameboy med masse spill, 2 helaftens spillefilmer. program til å lese office filer on the go. irc klient. msn klient. rss reader, drinkoppskrifter til 1000 drinker:D 800 drikkeleker. og masse masse masse mer.

Ser ut som en god telefon den s700i men den har desverre ikke symbian.

Helt enig med deg!

 

Hva er det med disse folka?

Kan de ikke bare innse at Symbian er kjempe-nyttig? - det gir et hav av muligheter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, Håvard87. Vi vet alle godt hvor du står hen i mobilverdenen nå. Nokia er best, og SE suger, ikke sant.

Kan ikke alle bare være happy da, med sine valg, og så kan andre være glade på deres vegne.

Jeg har hatt tonnevis av Nokia, og nå har jeg har fire forskjellige SE, og nå endt opp på S700i og føler at den er veldig bra.

 

My 2 cents!

Lenke til kommentar

Hva er det med disse folka?

Kan de ikke bare innse at Symbian er kjempe-nyttig? - det gir et hav av muligheter!

Folk som kjøper S700 trenger heller ikke Symbian!! Skjønn det da! og vica versa.....

 

Usakelig å sammenlikne alskens foner når denne tråden var en tribute til S700 og SE's fans...... deriblant meg...

Lenke til kommentar
Denne mobilen er hakket eller to råere enn Siemens s65 (latterlig skjerm oppløsning bl.a) og 7610, det er vel de eneste sammenlignbare mobilene på det norske marked pr idag...

 

Har selv sett og prøvd denne mobilen, synes den var mindre enn ventet, designet er lekkert og ekslusivt!!! (hørte jeg plast knirking fra nokia og siemens???)

 

Til slutt, til dere Nokia fans og andre furtne skribenter, se en annen vei og la andre få juble over denne mobilen, det er velfortjent for den er faktisk knallrå!

 

hehe....dette er nesten komisk av deg. Å mislike Nokia og Siemens bare fordi du har en SE blir for dumt. Greit at du rettferdiggjører kjøpet ditt, men det finnes grenser.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som er dumt jeg, mitt innlegg eller det faktum at du ikke kan lese!?!

Jeg har kun sett og prøvd S700, har den ikke selv!

 

Men smaken er som baken -delt på midten!

 

Til de av dere som synes 7610 er en design tlf... skjerp dere, ser ut som en badeleke, og det gjør hvertfall 6330 - grøss!!!

 

:tease:

Lenke til kommentar

Kanskje ikke så rart at amobil ikke har fått et testeksemplar ennå. ITAvisen later jo til å være kjøpt og betalt. Det må være glimrende reklame for SE. Amobil er jo generelt litt mer objektive når de vurderer noe.

 

I anmeldelsen av S700 klarer artikkelforfatteren omtrent å skryte av telefonen fordi den er stor. "Mye å ta i, mye å bli glad i." skriver han. Utrolig.

Lenke til kommentar
Grunnen til at de færreste bryr seg om symbian er vel fordi de ikke har noe kunnskap om det. kjøpte med slump 7610 fordi jeg synes den så bra ut samtidig som jeg trengte en ny mobil. oppdaget med dette symbian.

For å si det enkelt kommer jeg aldri til å gå tilbake til en telefon uten symbian. Det er jo som å si ifra seg mulighetene til å utvide telefonen med uendelige funksjoner. akkurat nå har jeg for eksempel ftp leser, opera webrowser. nintendo 8 bits med 50 spill. sega mega drive med 50 spill gameboy med masse spill, 2 helaftens spillefilmer. program til å lese office filer on the go. irc klient. msn klient. rss reader, drinkoppskrifter til 1000 drinker:D 800 drikkeleker. og masse masse masse mer.

Ser ut som en god telefon den s700i men den har desverre ikke symbian.

Kor får du tak i det drink-programmet gratis?

har du ein link..

Lenke til kommentar
Men smaken er som baken -delt på midten!

 

Til de av dere som synes 7610 er en design tlf... skjerp dere, ser ut som en badeleke, og det gjør hvertfall 6330 - grøss!!!

 

:tease:

Er vi scitzofren her eller? Jeg syntes uansett synd på deg...

Min mening er at 7610 er veldig fin... Enkelte Nokiaer ser ut som badeleker, ja (uten å nevne nr. :p ) Men jeg har selv kun fått positive kommentarer når jeg drar opp min 7610...

 

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Denne mobilen er hakket eller to råere enn Siemens s65 (latterlig skjerm oppløsning bl.a) og 7610, det er vel de eneste sammenlignbare mobilene på det norske marked pr idag...

 

Har selv sett og prøvd denne mobilen, synes den var mindre enn ventet, designet er lekkert og ekslusivt!!! (hørte jeg plast knirking fra nokia og siemens???)

 

Til slutt, til dere Nokia fans og andre furtne skribenter, se en annen vei og la andre få juble over denne mobilen, det er velfortjent for den er faktisk knallrå!

 

hehe....dette er nesten komisk av deg. Å mislike Nokia og Siemens bare fordi du har en SE blir for dumt. Greit at du rettferdiggjører kjøpet ditt, men det finnes grenser.

Han har da aldri sagt han misliker Nokia og Siemens. Han nevnte kun hva han ikke likte ved de, det betyr jo ikke automatisk at han ikke liker produsentene. Når han også trekker frem en detalj som er så ukranglbar som at dekslene knirker er det jo bare harde fakta. Om en telefon er stygg eller pen kan man krangle til helvete fryser over ved, men en telefon enten knirker eller så gjør den det ikke.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe nytt at bmw fyren er SE fanboy. Han har alltid noe negativt å komme med mot merker, mens SE bare er en fryd for øyet.

Så hvor gidder dere å diskutere med ham? Ikke mulig når han iflg deg har et så vridd syn at ingenting annet kan bli bra, kun SE.

 

Jeg har kommet til at etter år med Motorola, Nokia, Siemens og Ericsson at SE er det jeg finner mest behagelig å bruke. At bl.a Nokia har kongeprodukter kan ingen nekte på, og å krangle om det er infantilt. Å sette spørsmål ved noen sine intensjoner ved å like en mobil er meningsløst.

Lenke til kommentar
Kanskje ikke så rart at amobil ikke har fått et testeksemplar ennå. ITAvisen later jo til å være kjøpt og betalt. Det må være glimrende reklame for SE. Amobil er jo generelt litt mer objektive når de vurderer noe.

 

I anmeldelsen av S700 klarer artikkelforfatteren omtrent å skryte av telefonen fordi den er stor. "Mye å ta i, mye å bli glad i." skriver han. Utrolig.

Det kan hende at itavisen.no er noe større enn amobil.no.

Så det er ikke så unaturlig at amobil ikke blir prioritert.

Vet ikke hvor mange flere lesere itavisen har i forhold til amobil, men det er ikke få.

Endret av Habla
Lenke til kommentar
er ikke denne penere , så veit ikke jeg!  :love:

Det morsomme er at 6630, som er en 3G-mobil, ikke har kamera og dermed ikke støtter videotelefoni. En av de vikigste grunnen til at jeg ser fram til 3G er videotelefoni.

En 3G-mobil som ikke har kamera har tapt siden denne tjenesten er en av de største fordelene med 3G, i tillegg til farten. Tenk på døve mennesker f.eks, de kan bruke tegnspråk.

Ikke har kamera? Hva er det du babler om? Den har 1.3Mpx kamera. Den har ikke 2 kameraer nei, så mulighet for videotelefoni er nok som du sier borte. Men kamera har den!!

Sorry :blush: , visste det. Mente bare an man ikke kan bruke videotelefoni på en skikkelig måte. Slik var det ja. :D

joa, nokia har en sånn "stand"/"cradle", til å sette den i.

 

så bruker den ikke batteriet engang...

 

så videotelefoni blir 100% :thumbup:

Lenke til kommentar
joa, nokia har en sånn "stand"/"cradle", til å sette den i.

 

så bruker den ikke batteriet engang...

 

så videotelefoni blir 100%  :thumbup:

Blir det 100%? At du må ha med deg en stand og plugge denne i et strømuttak for å kjøre videokonferanse? Virker veldig tungvindt. :(

Enig. Skal videotelefoni funke slik det skal må mobilen enten ha 2 kameraer eller et som man kan snu (V800 og endel Samsungmobiler).

 

Løsningen på akkurat denne Nokiaen er latterlig.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe nytt at bmw fyren er SE fanboy. Han har alltid noe negativt å komme med mot merker, mens SE bare er en fryd for øyet.

Så hvor gidder dere å diskutere med ham? Ikke mulig når han iflg deg har et så vridd syn at ingenting annet kan bli bra, kun SE.

 

Jeg har kommet til at etter år med Motorola, Nokia, Siemens og Ericsson at SE er det jeg finner mest behagelig å bruke. At bl.a Nokia har kongeprodukter kan ingen nekte på, og å krangle om det er infantilt. Å sette spørsmål ved noen sine intensjoner ved å like en mobil er meningsløst.

Kanskje fordi du ikke har lagt merke til jeg ikke har diskutert med han i denne tråden? ;)

 

Jeg syns stort sett at alle mobilene nå til dags er veldig behagelige å bruke. Var verre før i tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...