Gå til innhold

ITavisens test av S700i


THacker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, ser de har endret overskriften nå.

 

Tidligere idag sto det nos slikt som:

"TEST: Sony Ericsson S700i - Mobilen som har alt!"

Det tok altså testens undertegnede litt tid å finne ut at S700i egentlig er en helt vanlig mobil, uten hverken Symbian eller EDGE, og har nå endret til:

 

"TEST: Sony Ericsson S700i - Kamera med mobil!" ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er verdt det. Så mye penger for en kameratelefon som "bare" har 1.3mpix? Kjøp heller en fet telefon til halvparten av prisen, bruk resten på at digital kamera. Nå om dagen får man jo kamera med 5.0mpix som koster 3000. Små er de også.

 

Det synes ihvertfall jeg er en bedre ide! :cool:

 

Forøvrig er itavisen.no kjapt ute med tester, gjerne raskere enn amobil.no, hva er grunnen til det?

Lenke til kommentar

Dette med at den mangler edge er helt klart ett minus, og jeg er enig at dette burde vært innkludert i prisen... men tross alt! :)

 

Til folk som ikke er interisert å spandere 6 høvdinger på S700, vent 2 måneder og slutt å klag! :)

 

Jeg har alltid vært veldig glad i små telefoner, ala 8110 lissom, men en sammenslått s700 synes jeg ikke er problematisk stor...

Lenke til kommentar

Testet S700i grundig når vi fikk den i butikken i forrige uke.

Er helt klart den råeste mobilen på det norske mobilmarkedet for de av oss som ikke trenger EDGE og Symbian (vil nok si at dette omfatter 90-99%).

 

Sammenliknet den direkte mot P910i og S700i var overlegen på så og si alle punkter. Skjermen virket mer levende, bildene var av en helt annen verden og menyer var en god del lekrere. Største forskjellen var allikevel hastigheten i applikasjonene og menystyringa. P910i blir som en treg bestefar i forhold og S700 står ikke tilbake for noen andre. Finnes ikke antydning til treghet, verken når man skriver SMS eller blar i menyer.

 

Beste telefonen på det norske markedet til nå og fortjener helt klart en soleklar 6'er.

 

Den er faktisk ikke så spesielt stor heller!

Lenke til kommentar
når man skriver SMS eller blar i menyer.

Dette med treghet i sms skrivning har vært et problem på samtlige telefoner fra SE (kanskje med unntak av K700).. så jeg var veldig spent på om de hadde løst dette.... og det har de! WopaH! :thumbup:

 

Digg å ikke skrive en hel melding før den dukker opp på skjermen lissom :) (Det var ikke jeg som sa T68 nå!)

 

Er jeg den eneste som ikke har lyst på den mobilen der altså?

Eneste er du vel ikke, men tror nok denne blir veldig populær til tross for prisen... kanskje om en måneds tid eller to...

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Itavisen sine tester er like seriøse som VG sine. Jeg gir den en klar sekser. EDGE.......joda, hadde vært fint det og S710a har jo EDGE så den kan jo handles fra utlandet.

Ellers har ikke jeg bruke for det ennå, ikke er det særlig utbredt i Oslo heller ennå (hvis man ikke vil ha Telenor-abo), Jeg venter på 3G.

 

Jeg hadde ikke digitalkamera, mp3-spiller, videokamera eller bærbar radio fra før. Nå har jeg fått alt det til ca. 4500,- Trenger jeg å ha 10.000 låter med meg får jeg kjøpe en iPod, men siden jeg er hjemme hverdag tar det ikke lange tiden å bytte ut endel låter.

Lenke til kommentar
Forøvrig er itavisen.no kjapt ute med tester, gjerne raskere enn amobil.no, hva er grunnen til det?

Mange grunner til det. Nå har jo vi ikke mottatt noe testeksemplar enda da, så det er jo en grunn. En annen er at våre tester er mer fyldige og tyngre. Sjelden at ITavisen skriver en test på 8 sider for å si det sånn.

 

 

Men vi er nok snart tilbake med en test vi også ;)

Lenke til kommentar
Det tok altså testens undertegnede litt tid å finne ut at S700i egentlig er en helt vanlig mobil, uten hverken Symbian eller EDGE

Er det vanlig med mobilskjermer som har 240*320 oppløsning?

Og s700i har faktisk et klart bedre kamera enn s65 etc. dermed er den ikke en helt vanlig mobil...

Det er ikke dermed sagt at s700i er en helt vanlig mobil hvis den er uten EDGE og Symbian.. :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke digitalkamera, mp3-spiller, videokamera eller bærbar radio fra før. Nå har jeg fått alt det til ca. 4500,-

Å si at du har fått videokamera er vel å overdrive en smule... ;)

 

S700i er vel ganske enkelt en sjefmobil for alle som ikke trenger Symbian, og som har penger (eller arbeidsgivere) til å kjøpe den???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...