Caddy Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Får opp feilmld`a som vises på vedlagt bilde, når jeg prøver å lese fra en diskett.. Dette gjelder ikke bare en diskett, men alle diskettene jeg prøver i stasjonen... Edit: Noen som vet hva som kan være feil ? Endret 19. oktober 2004 av Caddy
Syar-2003 Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Antagelig lesehodets alignement som er miss stilt i forhold til den diskett stasjonen der diskettene ble formattert og skrevet til. En av de to diskett stasjonene kan være feil .
Caddy Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Tror faktisk disketten ble formatert i denne... Men kan jo prøve å ta backup av det som ligger på den, og formatere den igjen... *teste* Høyreklikka på diskettstasjonen og fikk meldingen på bildet opp: Endret 19. oktober 2004 av Caddy
Caddy Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Diskett formatert, kommer da inn på den og den vises som tom... Prøver den i en annen maskin, da kommer den første feilmeldinga opp, men jeg ser fila som ligger på disketten... Defekt diskettstasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå