siemensboy Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen som kan gi meg noen links om hvor jeg kan lese om spillet Far cry?! Har hørt at det skal være velldig bra?!
Biffer'n Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Far Cry er forferdelig bra! Årets actionspill, uten tvil...
Bear^ Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 Er det noen som kan gi meg noen links om hvor jeg kan lese om spillet Far cry?!Har hørt at det skal være velldig bra?! Hm, Gamer.no har en meget god artikkel om Far cry
Windoge Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 De har til og med sin egen kategori. Flyttes.
Nitrius Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 offtopic: Syns moderatorene er så kule fortiden når dem skrives hvorfor den flyttes,slettes,stenges osv... bra du legger litt litt humor i det du skriver Thomas, i like Er ikke ment for å være frekk, syns det faktisk er litt artig. ontopic: http://www.farcry-thegame.com/ den offisiele hjemmesiden dems er vel en bra start. Omtalen til gamer.no: http://gamer.no/art.php?artikkelid=6431 Divs annet stuff fra gamer.no om far cry: http://gamer.no/produkt.php?produktid=9767 Og til slutt men ikke minst, dine gode venn google, der du finner alt du leter etter: Google
CurSe Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er det så bra som alle skal ha det til? Har aldri prøvd det selv,kun sett på Men det lille jeg så av Far Cry virket litt tamt, eller har jeg fått helt feil førsteinntrykk av det spillet?
Glipp Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Er det så bra som alle skal ha det til? Har aldri prøvd det selv,kun sett på Men det lille jeg så av Far Cry virket litt tamt, eller har jeg fått helt feil førsteinntrykk av det spillet? Jeg syntes FC var konge helt til monstrene kom
Kasp Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 FarCry var greit, det.. Ville heller kjøpt HL2 når det kommer. Du går ikke glipp av noe spess ved å ikke kjøpe FarCry
Shaper^ Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 FarCry var greit, det..Ville heller kjøpt HL2 når det kommer. Du går ikke glipp av noe spess ved å ikke kjøpe FarCry Den nyyyydelige grafikken går du glipp av
Kasp Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 FarCry var greit, det..Ville heller kjøpt HL2 når det kommer. Du går ikke glipp av noe spess ved å ikke kjøpe FarCry Den nyyyydelige grafikken går du glipp av Som sagt, kjøp HL2 når det kommer
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Har nå rundet FarCry 5 ganger, og har nå gått over til å spille online multiplayer, det er fantastisk morro! store maps og mange fine våpen å boltre seg med, det er rett og slett grøsselig koselig å snike seg innpå fienden bakfra med machetekniven. Et par velrettede hogg mot nakken, og han er død! Multiplayerdelen har et enormt potensiale! Håper bare det utvikler seg videre og blir en stor community på lik linje med CS. P.S. Jeg synes personlig CS er drit kjedelig, som å se en mus løpe i løpehjulet sitt, rundt og rundt.. Endret 30. oktober 2004 av Vultur Gryphus
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 FarCry var greit, det..Ville heller kjøpt HL2 når det kommer. Du går ikke glipp av noe spess ved å ikke kjøpe FarCry bortsett fra timesvis med morro!!! men kan du ikke bare laste ned en demo? da får du jo prøvd det. du finner link til demoen på far cry sida. men husk før du kjøper det! det er på dvd rom. altså har du ikke dvd spiller på pc'en får du ikke spilt det
Campari Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 FarCry var greit, det..Ville heller kjøpt HL2 når det kommer. Du går ikke glipp av noe spess ved å ikke kjøpe FarCry Du går glipp av ett veldig utfordrende og underholdende FPS spill...
nd4spd Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Har prøvd det nå på super-easy eller noe, men jeg har ikke sjangs i havet til å klare det Det er "xXx-tremt" vanskelig etter min mening... Endret 10. november 2004 av nd4spd
Mith Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg stemmer for ikke å kjøpe farcry. Går som sagt ikke glipp av noe du ikke har sett før, bortset fra hanggliding og stålende grafikk, men at et spill har bra grafikk betyr ikke at det er et bra spill. Det å håpe på at farcry blir en multiplayer hit på nivå med cs er urealistisk, pga. at spillet krever for mye av både pc og nettlinje. btw, det er ikke så veldig vanskelig å gjenomføre.
Campari Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg stemmer for ikke å kjøpe farcry.Går som sagt ikke glipp av noe du ikke har sett før, bortset fra hanggliding og stålende grafikk, men at et spill har bra grafikk betyr ikke at det er et bra spill. Det å håpe på at farcry blir en multiplayer hit på nivå med cs er urealistisk, pga. at spillet krever for mye av både pc og nettlinje. btw, det er ikke så veldig vanskelig å gjenomføre. Du har helt rett i at et spill ikke blir bra kun pga god grafikk. Heldigvis er Far Cry mer enn en tropisk drøm. Det er et veldig bra actionspill. Jeg har ikke fått testa multiplayer enda, men bare singelplayeren er god nok grunn til å kjøpe det. Å jo, Far Cry er veldig vanskelig. Det er langt og utfordrende, noe annet kan man nesten ikke si. (så lenge man ikke har spillt på Easy selvfølgelig eller er unormalt god i FPS spill)
C4STOR Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 FarCry er den beste FPS'en på masse år. Får håpe HL2 er av samme kvalitet. Doom3 var jo en stor nedtur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå