Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finnes det gigabit rutere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva skal du med det?

Tror noe en gigabit rutere blir +10X dyrere enn en 100Mbps router+ en 1000Mbps Switch

Men finnes nok gjør det..

Endret av taz
Skrevet (endret)

Dette emnet er tatt opp fra før av, søk på forumet så finner du svar.

EDIT: og btw: hva faen er problemet ditt?, folk prøver faktisk å hjelpe deg her og du oppfører deg som en 14åring.

Endret av highlander-
Skrevet
DET VAR IKKE DET JEG SPURTE OM!

RAGE :realmad::wallbash:

Enig, null vits å ta raseriet ut på den måten, har du lite å gjøre så gå å bank hodet i veggen, som pappa alltid sier.

Som sagt så hjelper folk deg, de sier somregel ikke ting som IKKE hjelper deg.

:wallbash:

/Petter (Anger Management Leader)

Skrevet
Det har ikke noe og si! Jeg bare lurer på det! Jeg er bare lurer på det!!

EDIT: JEG HAR IKKE TENGT OG KJØPE EN J***VLA DRITT!

Er du helt CP eller? Oppfør deg her på forumet. DU kan som sagt SØKE her på forumet. Google er også en fin ting.

Skrevet (endret)

Hver gang jeg spørr om det finnes div. ting så sier folk: Det må du ikke kjøpe, Det suger, eller Jeg vet om noe bedere. Jeg har ikke tenegt og kjøpe noe som helst! Da skulle jeg sagt ifra!

EDIT: Det virker som folk bare skriver for og skrive, selv om de ikke har noe svar!

Endret av Kronztad
Skrevet (endret)

Her er det ikke no snakka om kjøp.. Det er snakk om et enkelt spørsmål "Fins det gb router" han driter i om det er dyrt og han driter i om DERE ville ha kjøpt en gb switch og koble opp mot en router. Hadde han ville ha hjelp eller deres meninger hadde han spurt om det !! ! :mad::mad::mad::nei::wallbash:

Kom her så skal jeg gi dere "RAGE"

Endret av XonatoR2k
Skrevet
Hver gang jeg spørr om det finnes div. ting så sier folk: Det må du ikke kjøpe, Det suger, eller Jeg vet om noe bedere. Jeg har ikke tenegt og kjøpe noe som helst! Da skulle jeg sagt ifra!

EDIT: Det virker som folk bare skriver for og skrive, selv om de ikke har noe svar!

Jaok, men det betyr ikke at du ikke skal oppføre deg her. Du kan gjerne pressisere at du BARE lurer på om det finnes.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...