NuckChorris Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Fyttikatten, jeg gleder meg til CM5, det blir konge. Spilt cm 03/04 nå med milan, kommet til 2010. Vunnet serien 5 av 6 ganger og har nå et budsjett på 204m pund. Håper CM5 blir like gøy. Da bør du vel kanskje gå for FM2005 siden det folkene bak CM spillene...Men hvem vet...kanskje CM5 kan bli en hit også
Dʋgɢtung Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg skal ikke nekte deg å gå for CM5, men jeg personlig (og de fleste andre som har god peiling på CM) vil nok anbefale FM fremfor CM sånn det er nå, så får vi se om situasjonen forandrer seg. Det er et spørsmål om lojalitet.
NuckChorris Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Jeg skal ikke nekte deg å gå for CM5, men jeg personlig (og de fleste andre som har god peiling på CM) vil nok anbefale FM fremfor CM sånn det er nå, så får vi se om situasjonen forandrer seg. Det er et spørsmål om lojalitet. Også det at SI har gjort dette endel ganger før nå, så jeg tror erfaringen deres gjør at FM blir et bedre spill en CM...men for all del, CM kan overraske
ttt Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 eg er eigentleg mest spent på korleis cm blir, fm blir på ein måte det same gamle, medan cm kan bli noko nytt og spennande. kjem til å skaffe meg fm, men vil ikkje dømme cm nord og ned før eg har fått prøvd det.
GoldlaXiE Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 Ååhh, kan ikke vente på å fingrene i dette spillet! Tenkte jeg skulle bestille fra England denne uken, slik at jeg får det til neste fredag Tror helt klart at FM2005 kommer til å være et bedre spill en CM5, ikke det at jeg har testet CM5, men det er tross alt SI som står bak FM, noe som i seg selv er grunnlag godt nok for å kjøpe det Til en viss Arsenal fan i denne tråden: var det snakk om 50 strake kamper uten tap? Veldig off-topic, men så vidt jeg vet kan ikke united skilte med noe lignende? Er ikke Arsenalsupporter, så det bryr meg ikke så voldsomt.. Men united har vell klart noe som ikke Arsenal har klart også! The treble..
duda Skrevet 27. oktober 2004 Skrevet 27. oktober 2004 FM er som mange nevner, det gamle CM. MEN det er ikke så mye som tilsier at det er det gamle CM. Mye er nytt og bedre. Og de som alltid har spilt CM før, bør som sagt satse på FM. Av det jeg har sett av CM5, så må jeg nok si at jeg ikke er så veldig imponert. At de itillegg har utsatt spillet til etter nyttår, gjør nok at de mister en del terreng til FM.
w2k Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 åssen funker FM5, kan det kjøres på en 800mghz640mbram maskin?, er det like treigt som cm0304 "processing please wait" osv.....
_Paulsen_ Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 (endret) åssen funker FM5, kan det kjøres på en 800mghz640mbram maskin?, er det like treigt som cm0304 "processing please wait" osv..... Spillets systemkrav er følgende: P 600 MHz, 64 MB RAM, Windows 98 eller bedre, 4x CD-ROM drive, minst 300 mb ledigt diskplass på hårddisken, DirectX 8.1. Og det kommer ikke til å være like tregt som CM 03/04 nei.. SIGames har sagt at spillet vil være ca. 45% raskere enn sin "forgjenger", noe som selvfølgelig er veldig bra! Endret 29. oktober 2004 av OShea22
_Paulsen_ Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 høres bra ut. Det er bra også Hva med å teste ut Gold demoen? Spillet kommer jo neste fredag, så da har du jo litt å kose deg med så lenge...? Det er å anbefale hvertfall! Selv har jeg bestilt spillet, og kan ikke vente med å få "postlappen" i posten, hvor det står at jeg kan hente det
Alt-Ctrl Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 mann fra Molde Go Molde Go Molde, ned med stabrekk. Faen, kjipt jeg bor så langt unna molde, ellers hadde jeg vært på hver hjemmekamp. Gleder meg til FM :-D
RatmFan Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Fikk ikke tilbake den gamle, gode CM-følelsen... Spillet jobbet tregt, kampene gikk tregt, (noe som er vanvittig irriterende i slike spill), og jeg syntes det var lite nytt. Og det som var nytt/endret var endret i negativ forstand, jeg tar i denne posten utganspunkt i versjonene 97/98 - 01/02. Tror aldri CM/FM kommer til å nærme seg et slikt nivå igjen...
Skateee Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kanskje Det nye CM vill gi dg følelsen? jeg er helt enig med dg! vi venter på det nye CM! ikke fm shiten...
Dʋgɢtung Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Kanskje Det nye CM vill gi dg følelsen? jeg er helt enig med dg! vi venter på det nye CM! ikke fm shiten... Jeg TROR du har misforstått her... det nye CM = IKKE gamle CM FM = det gamle CM! Get it?
RatmFan Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Complexion har nok rett der Så jeg tror jeg kanskje har spilt mitt siste managerspill... Ikke vet jeg, kanskje jeg drar frem CM 97/98 igjen
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Hehe, jeg har bestilte både football manager og cm5 jeg, så får jeg se hva jeg føler når jeg har fått spilt meg litt.
superreven Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Nettopp sittet å spilt Football Manager 2005 Gold Demo... Noen andre som også synes at dette spillet suger k*k? Har spilt alle CM siden CM1 92/93 sesongen på Amiga 500en min... Dette her er det eneste jeg ikke har likt, er jo helt føkka mener nå jeg... Var det ikke slik at FM2005 skulle beholde den opprinnelige CM koden, mens CM5 fikk beholde navnet? Uanz, ikke fornøyd!
Dʋgɢtung Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Det gamle designet ble også "gitt" til Eidos, så det er ikke helt riktig det du sier nei SI Games måtte lage det meste fra scratch utseendemessig bl.a., men databasen fikk de beholde. edit: ..og nei, jeg synes ikke demoen suger. Den er faktisk veldig god synes jeg, og jeg gleder meg til jeg får råd til å kjøpe meg fullversjonen! Blir en god jul på hytta i år også ja Endret 31. oktober 2004 av Complexion
superreven Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet om det har kommet demo av Championship Manager 5 da? Føler på meg at det er det så blir mitt valg hvis Eidos fortsetter med det gamle designet ja....
Dʋgɢtung Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Det har ikke kommet ut noen demo ennå hvertfall, og siden spillet er forsinket regner jeg med at demoen ikke akkurat blir prioritert. Designet spiller null rolle for min del, og det jeg er ute etter er den gode gamle CM-følelsen som dukker opp når jeg spiller Football Manager Skulle bare mangle også, siden Eidos bare utnytter SI Games' suksessformel og håper på å lure de få uvitende som ikke vet at Football Manager faktisk ER Championship Manager, og at Championship Manager 5 faktisk er et annet spill, i layouten til Championship Manager. Puh, ble en lang setning der gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå