Gå til innhold

er du diablo2 avhengig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Diablo 3 er ifølge Blizzard ikke eksisterende.

Men regn med at det vil komme en gang, det er jo mye penger i Diablo serien.

For tiden virker det mer som at Blizzard har glemt diablo-spillerne helt. De satser kun på WoW, irriterende.

Skrevet
Diablo 3 er ifølge Blizzard ikke eksisterende.

Men regn med at det vil komme en gang, det er jo mye penger i Diablo serien.

For tiden virker det mer som at Blizzard har glemt diablo-spillerne helt. De satser kun på WoW, irriterende.

Blizzard er jo ikke akkurat verdens største utvikler da.

Nå kommer WOW + SC: Ghost (men ghost har de vel gitt over til noen andre så vidt jeg husker), de kan jo ikke holde på med alle slags mulig prosjekt samtidig.

Men en gang... om 3-4-5-6-7-8-9-10 år, så kommer det. Akkurat som StarCraft 2 eventuellt vil komme..

Skrevet

Avhengig og avhengig, spilte det veldig mye rett etter det kom ut, men jeg tror jeg spilte meg i hjel på det på et LAN, har ikke vært det samme etter det

Skrevet (endret)

Var avhengig ganske lenge ja, selv om det er en stund siden nå.

Nå kommer vel snart World Of Warcraft, så Blizzard får meg vel hekta igjen skulle jeg tro :D

Endret av Jazzcat
Skrevet

Var avhengig før... Diablo 2 er jo et genialt spill :thumbup: men noe ensidigt :thumbdown:

Får håpe på at diablo 3 kommer.. eller at WoW blir bra

Skrevet

Er level 78 Necromancer... spilte igjennom med en kompis i co-op både i nightmare og hell...

Men nå er spillet gammelt.. ble litt mye hack'n slash etterhvert..

Men skal si hadde mAngen gode timer med det spillet.. :)

Skrevet

Har vel noen uker sammenhengende Bnet tid på Diablo2 om jeg tar alt i ett. Men slutta med det nå før sommern. Ble for Items basert, folk begynte å lure nyere spillere til å gi fra seg Items osv... "learn to hack" da gadd jeg ikke mer. Det ville jeg ikke være med på.

Skrevet

Ble avhengig på nytt i sommer...har fått til en lvl 99 Blizzball sorc, en lvl 99 Hammerdin og har nettopp startet en Windydruid som kun er lvl 28 as we speak...spiller kun ladder.

Skrevet
hadde runna det for lenge siden, og i forrige uke begynte jeg og spille det igen, komm meg til kurast docs da jeg komm over en trainer på nettet. fixa necromanceren min uber og runna spillet på 1 min. så uninstallerte jeg det :p. har alldri spilt på nett, har veldig lyst da

Hvordan runde spillet ?

Du bare spiller til baal så er du Patriarc eller Matriarc, så er det påan igjen.

Går mest ut på og finne items :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...