Gå til innhold

Dine 3 favorittspill ever [oppdatert: 02.12.2004]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. SOLEKLAR: Starsiege Tribes(du tror spillet du syntes er best, men desverre... INGENTING er bedre enn dette spillet du mest sannsynlig ikke har prøvd) Og du kan ikke dømme dette spillet før du har spilt det aktivt 3 måneder, fordi det er ikke gøy før du begynner å kunne spille det. Og å kunne å spille det vil ikke si slik det var meninga at det skulle bli spilt, men slik samfunnet gjorde det til. ALTSÅ: Utnytte bugs slik at du opplever å cruise rundt i farter på landskapene som en aldri skulle trodd var mulig..

 

2. HL2

 

3. WC3 FT

Endret av mihcaoj
Lenke til kommentar

CS på førsteplass? Herre.. Ranker ikke engang på topp 50 hos meg :dontgetit:

 

Uansett:

 

 

1. Ufo: Enemy Unknown [PC]

2. Ocarina of Time [N64]

3. Diablo 2 /LoD [PC]

 

 

Off, får nesten dårlig samvittighet for alle de andre sinnsyke spillene som bør være med på en sånn liste.. Men er det topp-3, så er det topp-3..

Lenke til kommentar

1. Operation Flashpoint (CWC/RH/R) (PC)

2. Rogue Spear (PC)

3. Battlefield 1942 (PC)

 

Satt faktisk akkurat og tenkte på dette her om dagen... hvilke spill som har "definert" meg innen spill, og kanskje spesielt online spill de siste årene.

Som de fleste som ferdes på forumet en stund har fått med seg, er det FPS og helst taktiske spill og miltærspill som gjelder for meg.

OFP har jeg aldri spilt mye online, der er det rett og slett det faktum at det ikke er lagd noe bedre militærsimulator/taktisk FPS spill noensinne!

Rogue Spear og BF1942 er 2 av de 3 spillene jeg har spilt mest online (og fortsatt spiller!)... det 3. som er på en god 4. plass her, er Day of Defeat.

 

Jeg kunne godt ha gått lengere tilbake i tid, men bestemte meg for å begrense det litt (fikk min første konsoll i 1978 eller 1979, en sånn sak med tennisspill med 2 streker som du beveger opp og ned og slår en kule frem og tilbake - min første datamaskin var en Dragon 32 som jeg fikk rundt 1983-84... ja jeg begynner å bli gammel :p ).

Lenke til kommentar

1. Soldier of Fortune 2 (PC)

 

2. GTA-serien (PC)

 

3. Championship Manager (PC)

 

 

PS:

Takk til guezz for fint initiativ og som strever med å oppdatere listen. Gamer.no bør lage en side med alle disse spillene etterhvert hvor man kan stemme, så man slipper å ha en person som alltid oppdaterer listene.

 

Det var utrolig vanskelig å velge spill. Skulle meget gjerne hatt med NFS 2 SE på min toppliste.

 

Det kan også nevnes at GTA 3 og Vice City finnes til XBOX, ikke bare PC og PS2 som din liste sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...