Gå til innhold

En ganske perfekt dag!


lceman™

Anbefalte innlegg

Først og fremst var jeg passe våken om morgenen, og som alle vet er dette en god start på dagen....

 

Jeg rakk bussen med god margarin....

 

Jeg fikk en femmer på gårsdagens Elektro-prøve.

 

Likeretteren min funka!

 

Det var pizza i kantina i dag.

 

Jeg fikk lånt The Dragon Reborn på Biblioteket.

 

Jeg rakk bussen hjem igjen.

 

Jeg gikk inn på lanekassen.no for å skjekke om søknaden min som vanlig hadde en gjennomsnittlig behandlingstid på 6 uker (her følger en avansert forklaring)

 

Forestill dere dette:

Folka i Lånekassen sitter og nynner for seg selv inne i en forsterka betongbunker langt inni et eller anna fjell et sted, de er ikke veldig populære.

Vnalige bomber (JDAM, GBU 24 o.l.) preller av på bunkeren, men har kommet gjennom alt fjellet, så kommer lånesøknaden min, en blanding av muldvarp og laserskjærer med HE stridshode og slenger Lånekassen gjengen veggimellom :w00t:

 

Søknaden er ferdigbehandlet.

 

Utbetalingspapiret er sendt eller vil bli sendt lærestedet i løpet av en til to uker.

 

På denne søknaden er du for høsten innvilget kr 10 400 i støtte.

På denne søknaden er du for våren innvilget kr 10 400 i støtte.

 

Det beste jeg noensinne har lest :cry:, og jeg har lest noen bøker....Hoppa opp og ned av glede da det gikk opp for meg hvor mye penger (for meg) det egentlig er. Ahhhhhh, alle ideene og prosjektene i hodet mitt, kan noen hjelpe meg å få dem ut? Statens Lånekasse kan :D

 

I tillegg hadde den beste julebrusen kommet i butikken :thumbup:

 

For en herlig dag dette har vært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hver dag er drit for meg  :(

Vurdert å ta livet? Det er som regel den beste løsningen.

Det var en usaklig uttalelse.. Uansett hvor langt nede du er,

så er det alltid en bedre utvei enn selvmord.

 

Du ødelegger for flere enn deg selv med å begå selvmord.

Å ta sitt eget liv er pinglete og egoistisk!

 

Jeg har selv vurdert det ei gang, men slo det fort i fra meg.

Og har selv mistet en av mine beste venner på denne måten. :cry:

Lenke til kommentar

Kan ikke gjøre annet enn å beklage det jeg skrev, som jeg også sendte i PM til ovennevnte. Var delvis overtrøtt, og regnet med at smileyene bekreftet ironien i det. Uansett, som jeg også skrev, så er det uakseptabelt å skrive sånt som jeg gjorde, og jeg erkjenner at warningen jeg fikk var fullt fortjent. Slik vil jeg ikke fremstille meg selv fremfor andre.

 

Jeg beklager ovenfor fornærmede og andre som føler at det jeg skrev var upassende. Mer kan jeg ikke gjøre, men jeg mener det jeg skriver i denne posten fullt ut. Barnslig oppførsel.

 

Håper at folk kan tilgi min utrolig idiotiske oppførsel.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar
Forestill dere dette:

Folka i Lånekassen sitter og nynner for seg selv inne i en forsterka betongbunker langt inni et eller anna fjell et sted, de er ikke veldig populære.

Valige bomber (JDAM, GBU 24 o.l.) preller av på bunkeren, men har kommet gjennom alt fjellet, så kommer lånesøknaden min, en blanding av muldvarp og laserskjærer med HE stridshode og slenger Lånekassen gjengen veggimellom :w00t:

:!:

Lenke til kommentar
Forestill dere dette:

Folka i Lånekassen sitter og nynner for seg selv inne i en forsterka betongbunker langt inni et eller anna fjell et sted, de er ikke veldig populære.

Valige bomber (JDAM, GBU 24 o.l.) preller av på bunkeren, men har kommet gjennom alt fjellet, så kommer lånesøknaden min, en blanding av muldvarp og laserskjærer med HE stridshode og slenger Lånekassen gjengen veggimellom :w00t:

Hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...