Gå til innhold

Lanserer Fatal1ty AA8 med i925XE


Anbefalte innlegg

Nice, dette er syykt spennende...

 

Håper da ikke at det er klokke sperre på 1066 cpuene åsså :cry:

Er ikke sperren satt på chipsettet? Så om du har en overklokkingsvennlig P4 med 800FSB skulle det bare være å sette den i disse i925XE kortene og klokke i vei! HK vil i allefall ikke stoppe før på 1066FSB garantert. Tipper 90nm prosessen og Prescott arkitekturen vil være såpass fintunet innen lanseringen av P4 6xx serien at de lavest klokkede prosessorene i serien vil bli å regne som den nye P4 2.4GHz fra Intel. De vil også være priset som "vanlige" prosessorer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice, dette er syykt spennende...

 

Håper da ikke at det er klokke sperre på 1066 cpuene åsså  :cry:

Er ikke sperren satt på chipsettet? Så om du har en overklokkingsvennlig P4 med 800FSB skulle det bare være å sette den i disse i925XE kortene og klokke i vei! HK vil i allefall ikke stoppe før på 1066FSB garantert. Tipper 90nm prosessen og Prescott arkitekturen vil være såpass fintunet innen lanseringen av P4 6xx serien at de lavest klokkede prosessorene i serien vil bli å regne som den nye P4 2.4GHz fra Intel. De vil også være priset som "vanlige" prosessorer.

P4 med 800 MHz bus er til 478 platformen ;)

Dette er et hk til 775 eller noe lignende.

 

EDIT: LGA775 japp :D

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Nice, dette er syykt spennende...

 

Håper da ikke at det er klokke sperre på 1066 cpuene åsså  :cry:

Er ikke sperren satt på chipsettet? Så om du har en overklokkingsvennlig P4 med 800FSB skulle det bare være å sette den i disse i925XE kortene og klokke i vei! HK vil i allefall ikke stoppe før på 1066FSB garantert. Tipper 90nm prosessen og Prescott arkitekturen vil være såpass fintunet innen lanseringen av P4 6xx serien at de lavest klokkede prosessorene i serien vil bli å regne som den nye P4 2.4GHz fra Intel. De vil også være priset som "vanlige" prosessorer.

P4 med 800 MHz bus er til 478 platformen ;)

Dette er et hk til 775 eller noe lignende.

 

EDIT: LGA775 japp :D

Alle tilgjengelige P4 prosessorer til LGA775 kjører på 800FSB! 6xx serien vil også ha 800FSB og LGA775 i likhet med 5xx serien som nå er ute.

Lenke til kommentar

1066mhz prosessorer er vel også rett rundt svingen.. og siden 825XE ikke er lansert enda så kommer vel intel snart med noen prsessemeldinger.. :hmm:

 

Synes dette går riktig vei, mangler bare intel med dual pci-e x16

(da er jeg formøyd :w00t: )

 

 

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9230

I løpet av det som da er igjen av året vil selskapet lansere 3,73 GHz-prosessorer som kjører på 1066 FSB, samtidig som Pentium 4 3,4 GHz Extreme Edition med LGA775-sokkel kommer på markedet. Dette stemmer for øvrig godt over ens med informasjon fra X-Bit Labs om at Intel vil kutte ut dagens 3,2 GHz EE-prosessor i november, ettersom flere og raskere versjonen av CPU-en er på vei.
Lenke til kommentar
Støynivå....?

 

Ser nesten ut som viftene kan være kapable til å flytte kabinettet bortover gulvet... :p

Ja, Abit sin OTES-løsning er kjent for å bråke ganske bra. Abit virker dessverre bare opptatt av å lage hovedkort beregnet på overklokking for tiden, på bekostning av finesser som mange USB2.0-porter, Firewire, WLAN, osv.

Lenke til kommentar
Støynivå....?

 

Ser nesten ut som viftene kan være kapable til å flytte kabinettet bortover gulvet...  :p

Ja, Abit sin OTES-løsning er kjent for å bråke ganske bra. Abit virker dessverre bare opptatt av å lage hovedkort beregnet på overklokking for tiden, på bekostning av finesser som mange USB2.0-porter, Firewire, WLAN, osv.

Enig (med deg av alle :p ), virker ganske unødvendig synes jeg, Otes kortene har ikke distansert seg nevneverdig fra konkurrerende kort heller. Hva støy angår så kan jo to vifter tyde på at Abit har tatt tegninga og satser på "2 treige" fremfor en rask vifte...

 

Når det er sagt, jeg er gammel Abit fan og kommer nok til å gå for Abit neste gang også, men det blir neppe det kortet der ;)

Lenke til kommentar
A CHINESE YOUTH demolished US games champion Fatal1ty today, walking away not only with RMB$1,000,000 ($125,000), but getting a job with Abit to be its PR spinner on the mainland."

 

I svarte...

 

Nå glemmer jeg min vanlige 240.000kr i året jobb , bestiller meg et gamer skjermkort , låser meg inne med ferdigpizza/cola/marlboro , glemmer verden et par måneder og spiller til jeg blør i øya....

 

Nesten 1mill + jobb hos Abit... Damn!!

Lenke til kommentar

Nå glemmer jeg min vanlige 240.000kr i året jobb , bestiller meg et gamer skjermkort , låser meg inne med ferdigpizza/cola/marlboro , glemmer verden et par måneder og spiller til jeg blør i øya....

 

Hvorfor ikke begynne med fotball, har hørt at det er folk som tjener en million i uka på det.. :)

Fysisk krevende.... :ermm:

 

Men for å være litt seriøs her, hvis dette kortet skal være så bra og støtte cpuer osv aav en vill prisklasse så hvorfor ikke lage like gode og mye mindre støyende kjøleløsninger?, man har da tross alt coolfx utgaver av nvidia kort og siden dette er et gamer hk så burde jo løpet vært lagt opp litt annerledes -> vannkjøling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...