Gå til innhold

Elegant kabinett... Kom med forslag!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe dårligere kabinett enn Thermaltak Tsumani skal man lete lenge etter. Det har veldig bråkete vifter ( de som følger med ). Kabinettet har ikke robuste sidepaneler, og de rister forferdelig i ny og ne. Det virker også litt billig og "plastic" samt frontdelen er altfor tung i forhold til resten av maskinen.

Lenke til kommentar

Personlig så liker jeg ting som ikke alle andre har, derfor er selvmodifisering et selvfølge for meg, dette er noen jeg kan annbefale deg også. Kjøp et stort billig kabinett, så modifiserer du det selv med selvformede plexi glass, lakkeringer og mye mye mer. La fantasien din styre deg. Jeg har selv et enkelt Aopen kabinett som kostet bare 350,- (maxi tower), som jeg har moddet, er godt fornøyd med det og får mye positiv oppmerksomhet på LAN og slikt ;)

Lenke til kommentar
Joa, det så bra ut det.

Men stål?

Er ikke det veldig tungt da?

Nei det er ikke spesiellt tungt.Ikke i nærheten av mitt gamle Chieftec dragon.

Bra psu er det også i Sonataen (380 watt).Temperaturen på cpu gikk ned ca 5 grader i forhold til mitt gamle Chieftec.Støynivået er også mye lavere,hører bare et svakt sus av maskinen.Jeg har koblet kabinett viftene til "fan only" kontaktene på psu.Da justeres viftehastigheten automatisk.Dette fungerer meget bra.Støydempingen og måten man montere hardiskene på er også helt genial.Lyden av Seagate disken min er knapt hørbar nå.

Eneste jeg ikke er fornøyd med er de blå lysene i fronten.Det ser pent ut i i dagslys,men i mørke er de alt for sterk.Lyser opp hele rommet.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...