Gå til innhold

Ny idé til CS

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva med selvmordsbombings-oppdrag? ehehehehhee... Sånn at én eller kanskje to terrorister har bomber på seg og skal nå frem til et punkt hvor de sprenger seg selv og for eksempel en buss med folk i filler, og CT skal stoppe dem. Eventuelt kan T-ene komme i bil (lite CS-aktig, kanskje, men fett likevel). :devil:

En annen variant er at en gruppe terrorister angriper en politi-/militærbeskyttet forskningsbase i irak eller liknende, og skal skyte alle forskerene, EHEHEHE... :love:

Endret av ehasl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja.. Og så sprenger bombemennene i filler rett ved siden av lagkameratene sine, hehe..

Men man måtte ha gjort noen ting annerledes på slike baner. For eksempel kunne det være veldig mange veier å angripe, og CT burde ikke kunne kjøpe våpen, de kan heller starte med M4 og USP eller no'. Også kunne terroristene finne skjold der hvor de starter...

Skrevet

Ja :dribble: Ser det for meg.. tihi...

Eller ct måtte spørre om tillatelse tim våpen så kommer helikopter med våpen og så noen m1a2 Abrahams som pwna alle de 13373 73|2|20|2 ;)

... NOT

Hva har vi battlefield for? Det er det det blir nesten, eller delta force

Skrevet

Det trenger ikke å ødelegge "feelingen" i spillet bare fordi det er annerledes... det blir bare som en slags kombinasjon av VIP escape og bombing. Problemet er at det blir vanskelig å lage "mapsa" (:p) balanserte, men noen vil vel få det til. Bomberen kunne jo ha skjold, pistol og bombe, heh.. da vil han nesten alltid komme veldig nært målet før han dør, da..

Skrevet (endret)
Dette var ikke en så dum ide! :ermm:  Du kunne jo sent in ideen til steam :D

Mulig du er litt ironisk der, "ja", men de ville sikkert synes det er "uetisk" uansett. Men jeg synes uansett at det burde være litt mer destruktive oppdrag i CS ("drep alle nonnene" etc. :p). :innocent:

Endret av ehasl
Skrevet (endret)

Hmm et tillegs forslag; Tenk åsen det hadde vert i en skudd duell om bomben ikkje tålte å bli truffet av kuler/granater :thumbup: Hadde blitt mange "round draw" da kan eg tenke meg :tease: Hadde vert litt kick å gå me bomba da gitt, kunne vel egentlig ikkje regnet med å få så stor støtte av medspillere heller :whistle:

Endret av Mala
Skrevet
Hmm et tillegs forslag; Tenk åsen det hadde vert i en skudd duell om bomben ikkje tålte å bli truffet av kuler/granater :thumbup: Hadde blitt mange "round draw" da kan eg tenke meg :tease: Hadde vert litt kick å gå me bomba da gitt, kunne vel egentlig ikkje regnet med å få så stor støtte av medspillere heller :whistle:

Dette blir jo stort sett identisk med VIP-oppdragene, og er stort sett ubalanserte og kjedelige. Egner seg ikke til publicspilling, og vips, så spiller ikke folk det.

Skrevet
Dette var ikke en så dum ide! :ermm:  Du kunne jo sent in ideen til steam :D

Mulig du er litt ironisk der, "ja", men de ville sikkert synes det er "uetisk" uansett. Men jeg synes uansett at det burde være litt mer destruktive oppdrag i CS ("drep alle nonnene" etc. :p). :innocent:

Heh...var jo bare kødd da....

Skrevet (endret)

Det er det som er fett... Jeg har selvfølgelig tenkt på at den med bomben kunne tåle ekstra lite.. hva med at han tålte ekstra lite, men hadde skjold? Hva med to bombemenn på en gang?

Round draw? Jeg synes CT skal vinne hvis de dreper bombemennene før det er for sent. "Counter-terrorists win, suicide bomber assasinated!"

Hvem skulle ha fått "fragsa" hvis bombemannen ble skutt i filler og tok med seg lagkamerater?

En ting til... De som er redde for at dette vil ødelegge spillet, bør kanskje tenke på at alle "lamerne", "n00bsa" etc. vil spille bare selvmordsoppdrag, mens dere "seriøse" spillere kan kjede dere med de_dust etc (uten å bli plaget av folk dere ikke liker). :thumbup:

Endret av ehasl
Skrevet
Hmm et  tillegs forslag; Tenk åsen det hadde vert i en skudd duell om bomben ikkje tålte å bli truffet av kuler/granater :thumbup:  Hadde blitt mange "round draw" da kan eg tenke meg :tease:  Hadde vert litt kick å gå me bomba da gitt, kunne vel egentlig ikkje regnet med å få så stor støtte av medspillere heller :whistle:

Dette blir jo stort sett identisk med VIP-oppdragene, og er stort sett ubalanserte og kjedelige. Egner seg ikke til publicspilling, og vips, så spiller ikke folk det.

hmm vet ikkje om du misforstå det eg skrev; Litt uklart kansje, meen det eg mente av at spillet gjik sin gang, T skulle plante bomba som vanlig. Men tålte ikkje skudd.Blir likt VIP likevel da hehe ;) Tenke dere følelsen , du ser bomben ligger på bakken blandt en gruppe t`s, du har en sniper,sikter deg inn på bomben. Oi, barnequed t`s all the way :tease:

Skrevet
Det er det som er fett... Jeg har selvfølgelig tenkt på at den med bomben kunne tåle ekstra lite.. hva med at han tålte ekstra lite, men hadde skjold? Hva med to bombemenn på en gang?

Round draw? Jeg synes CT skal vinne hvis de dreper bombemennene før det er for sent. "Counter-terrorists win, suicide bomber assasinated!"

Hvem skulle ha fått "fragsa" hvis bombemannen ble skutt i filler og tok med seg lagkamerater?

En ting til... De som er redde for at dette vil ødelegge spillet, bør kanskje tenke på at alle "lamerne", "n00bsa" etc. vil spille bare selvmordsoppdrag, mens dere "seriøse" spillere kan kjede dere med de_dust etc (uten å bli plaget av folk dere ikke liker). :thumbup:

Full av ideer du mann??? :thumbup: hehe! :yes:

Skrevet

jeej whatever, tror ikke det blir CS med det dere snakker om, men kunne blitt fett med hl2 motoren ;) . Kanskje noe sånt med "borger" hvor ct forsvarer og T har mange bomber og må først sprenge porten, så sprenge masse mer... Noe alla(h :wee: ) rome total war bare med cs våpen ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...