Gå til innhold

Stoor flott annonse på forsiden..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er saa glad jeg har valgt aa skru av bildene i Opera.

 

Da slipper jeg alt dette vaaset med daarlig "reklame".

 

Etter min mening er denne "reklamen" mer beslektet med tagging enn med markedsopplysning.

 

*sukk*.

 

Jaja, jeg ser naa ikke paa hw.no sine nyheter som saa viktige allikevel, saa bare smoer opp all den reklame-dritten dere kan.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-16 17:55, JoKr skrev:

ja det var jammen godt å høre, fikk *sjokk*


kan vi brukere ikke bare klikke på 2 annonser pr. dag, så slipper dere slike store skjemmende annonser på framsidene ?
:lol:


 

Hei og takk for omtanken :smile:

 

Dog selger vi ikke annonser basert på klikk og vil ikke oppfordre til å "klikke i vei". Derimot må dere gjerne klikke på annonsene for å se mer på produktene som annonseres. Høye klikkprosenter er selvsagt flott, men det er antall salg som avgjør om annonsørene fornyer avtaler og da hjelper klikk lite...

Lenke til kommentar

Jaja, det var vel bare et tidsspørsmål før hardware.no begynner med disse store reklamebildene. Det var litt uvant da de puttet på Dell sin, men nå som Vg, Dagbladet, Itavisen, din side og mange andre også har begynt med det så vil vel Hardware.no følge etter.

 

Men pliiiiis, hold dere unna reklame med lyd.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-16 21:25, pgressum skrev:

Quote:


Den 2002-05-16 21:15, unwill skrev:

Men pliiiiis, hold dere unna reklame med lyd.


 

Ingen planer om det eller pop-ups/backs :smile:

 

Dette er også en svært tidsbegrenset kampanje.

 

Det er bra! Så lenge dere "overlever" så kan dere godt ha reklame for min del...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-16 23:27, norpheus skrev:


Det er bra! Så lenge dere "overlever" så kan dere godt ha reklame for min del...


 

Vi skal nok alltids klare oss på ett vis :smile:

 

Reklame er en rar sak, prisene på annonser på alle andre steder på nettet stuper som betyr at vi også må selge billigere. Det betyr i praksis at vi må akseptere andre formater, selv om vi ikke liker de. Enten så kjøres kampanjer hos oss eller så kjøres det hos andre...

 

Vi kan trolig innføre en ordning der en får valget mellom å se reklame, eller å betale litt... si 199,- pr år og slippe reklame. I tillegg kunne vi lagt til litt annet som utvidere tester (flere benchmarks), mulighet for å laste ned alt i .pdf og .doc, tilpassning av forsiden nyheter på mail m.m.

 

Spørsmålet er om noen er interessert i å kjøpe et slikt medlemsskap... For vår del hadde det vært mye bedre da vi slipper å "plage" leserne med masse reklame o.l. samt at vi kunne gjort siden MYE bedre med en del mer penger (-> mer nyheter, tester, mye bedre prisguiden osv). Vi tjener veldig lite pr bruker i dag og 199,- pr år hadde gjort en vesentlig forskjell.

 

Hadde det vært en ide å prøve? Evt hva burde vi legge til for at den ekstratjenesten skulle ha en verdi på 199,- pr år? Kom gjerne med forslag dersom det er av interesse!

 

Det ville selvsagt kun vært for de som ville betale og de som ikke vil betale skal selvsagt kunne bruke siden som i dag (mao: en tilleggstjeneste for de som vil).

Lenke til kommentar

Så lenge betalingstjenesten da blir omtalt som en tilleggstjeneste til den vanlige siden med reklame har jeg ingen ting imot det.

 

Men ville da tester ol. vært tilgjengelige for både gjerrige brukere og betalende brukere?

 

PS: Jeg ville ligget i kategorien "gjerrig" frem til jeg så noen store fordeler med betalingen. (litt reklame går greit så lenge det ikke tar helt av)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 00:02, John_^ skrev:

Så lenge betalingstjenesten da blir omtalt som en tilleggstjeneste til den vanlige siden med reklame har jeg ingen ting imot det.


Men ville da tester ol. vært tilgjengelige for både gjerrige brukere og betalende brukere?


PS: Jeg ville ligget i kategorien "gjerrig" frem til jeg så noen store fordeler med betalingen. (litt reklame går greit så lenge det ikke tar helt av)


 

Dette er ikke noe vi har tenkt noe særlig på, men ettersom jeg skjønner at annonser plager leserne mer og mer så kan det være et alternativ å innføre en betalingstjeneste.

 

De som betaler vil bidra med vensentlig mer så det virker for meg retferdig at de får litt mer enn de som ikke vil betale. Dog vil tester o.l. være tilgjengelig for alle. Men, vi kunne lagt til en del ekstra benchmarks for de som betaler. Samt andre tjenester som at en kan tilpasse forsiden (eks; jeg vil ha de siste 50 fra forumet, ikke siste fra bruktmarkedet, men flere nyheter der e.l.).

 

Dette er bare løse tanker fra min side, men det er som klart er at dersom vi innfører en slik tjeneste vil det være i tillegg til det vi har nå. Vi vil ikke si at dersom en ønsker å lese noe så MÅ en betale. Det har jeg ingen tro på...

 

199,- er ikke mye penger, men det er mye mer enn ingenting... Hva skulle til for at du ville betalt det? Hva kunne vi innført som hadde fått deg til å verdette den ekstra tjenesten til 199,- pr år?

Lenke til kommentar

en ide ville være å se rundt på sider som bruker denne medlemsskap greia. feks gamespot, de har nå klart å låse en del av reviewene deres, og kan kun leses av dersom man er medlem og betaler en viss sum i året/mnd.

 

jeg har ikke noe i mot denne slags ehm, hva heter det? jeg forventer ikke at HW skal gjøre alt gratis, jeg er meget fornøyd så langt de har klart seg å holde orden med reklamer. mange nettsteder har en stor tendens til å bare "slenge" på en god del unyttige og ikke minst uinteressante reklamer.

 

for å være ærlig, så klikker jeg ikke på noe som virker uinteressant, bare fordi nettstedet trenger pengene, en HW-nettsted trenger HW-reklamer.

ville bare få det sagt... gj HW.no

Lenke til kommentar

HEI!

Reklamen var ikke så verst men den kunne ha vært litt mindre. Ellers er det bra at den er på selve siden og ikke sånn j***a popups. ellers la dere merke til kor billig den DVD brenneren var?? fy ****!

til nyttår koster de vel under 3000kr!!!

gleder meg

 

Og husk Hardware.no at vi kommer til å støtte dere så lenge dere er greie med oss.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-17 00:12, pgressum skrev:


199,- er ikke mye penger, men det er mye mer enn ingenting... Hva skulle til for at du ville betalt det? Hva kunne vi innført som hadde fått deg til å verdette den ekstra tjenesten til 199,- pr år?


 

Ingenting. 199 er _alt_ for dyrt til at jeg ville vaert villig til aa betale det. Da ville jeg heller oppsoekt andre, _bedre_ informasjonstjenester paa nettet.

 

En tjeneste dere tilbyr da, er dette prissammenlignings-skriptet deres. Som er smaafint. Det kunne jeg betalt noen kronestykker for, hvis jeg viste at det var oppdatert osv.

Saann a.la. PriceWatch da.

 

En annen ting dere kunne tenkt litt paa, naar dere foerst vil ha mer penger, er aa spesialisere dere litt mer. For tiden tilbyr dere de samme( stort sett ) nyhetene som itavisen, pcworld, theregister, tomshardware, etc.

 

Ikke spoer meg hva jeg legger i "spesiallisere dere", jeg bare slenger ut en observasjon.

 

Plus at dette med aa be om penger fra folk er for tiden noe vanskelig paa nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...