Sigga Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Men at de aldri kan la være å fikse på mapene slik at de blir styggere og verre. Endret 11. oktober 2004 av Sigga
Hermans Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 tror det ganske få som synes mappene er styggere på cs:s enn cs1.6.
danilovic Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ting tar tid, det kommer forbedringer etterhvert! Se på CS nå da vel Har ikkje alltid vert slik det er nå Skulle ikke dette være en forbedret CS da? Kan ikke være såå vanskelig å ta vare på den gamle rekylen. Pfft dere med dårlig PC sier at Source er dårlig fordi det ikke blir helt 100% støtta. Source er mye bedre enn det Counter-strike var, selv har jeg spilt CS siden beta perioden. Ja, det vet vel du. Fullt mulig det er bedre, men det er ikke det det skulle være, og alle som har spilt "vanlig" CS må starte med blanke ark. tror det ganske få som synes mappene er styggere på cs:s enn cs1.6. De ser penere ut, men det er bare teit å plassere ut nye kasser, og lage et helt nytt map.
Nikkor Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 og alle som har spilt "vanlig" CS må starte med blanke ark. Det er bra da, hvis du spiller maaaaasse source nå. Eier du alle de som nettopp har begynt med source.
herpel Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte og begynte å spille idag. Har du en god PC til å dra det så er det helt konge!! Men skjønner folk som ikke synes det er kult å spille med kun et par FPS...
Mala Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Kjøpte og begynte å spille idag. Har du en god PC til å dra det så er det helt konge!! Men skjønner folk som ikke synes det er kult å spille med kun et par FPS... Mhm ja det er klart Eg sliter litt på noen maps, me mye suden fps drops Men ellers går det greit
Andreaz_ Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Lenge leve Source, den mest geniale mottoren noen sinne, så kom CS... Jah... Ble bra det også Eneste er vel: - Litt vanskelig å treffe folka .- mister liksom "HS-følelsen" fra HL:cs - Skinsene er sytgge - de går med krokete rygg, også er de så tynne :S Utnom det, så snyes jeg CS:source er bra. Kanskje litt for nytenkene for de gammel "CS-traver'ne", men er sundt med forandreing. - Forandreing fryder Litt irriterende at n00bsene stiller på lik linje med oss "pr0's" da - ettersom det går noe innihelvete dårlig på PC'ene våre (ok da, jeg er ikke pr0 lengre)
Loeve Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ting tar tid, det kommer forbedringer etterhvert! Se på CS nå da vel Har ikkje alltid vert slik det er nå Skulle ikke dette være en forbedret CS da? Kan ikke være såå vanskelig å ta vare på den gamle rekylen. Pfft dere med dårlig PC sier at Source er dårlig fordi det ikke blir helt 100% støtta. Source er mye bedre enn det Counter-strike var, selv har jeg spilt CS siden beta perioden. Ja, det vet vel du. Fullt mulig det er bedre, men det er ikke det det skulle være, og alle som har spilt "vanlig" CS må starte med blanke ark. tror det ganske få som synes mappene er styggere på cs:s enn cs1.6. De ser penere ut, men det er bare teit å plassere ut nye kasser, og lage et helt nytt map. Jo, det å få tilbake den gamle rekylen er vanskelig, da CS 1.6 bygger på en gammel motor, mens den nye bygger på rekylmotoren til CS:S. Med andre ord måtte de ha scriptet om hele dritten for å få det identisk, og det er bare tåpelig. Og blanke ark-tøvet er bare tull. Det som skiller en middelmådig spiller og en god spiller er ikke nødvendigvis bare treffsikkerheten, men spilleforståelse og taktisk innsikt. Å trene opp siktinga tar ikke lange tiden.
PcT Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg mener at CS:S er et mye bedre spill men jeg brukte 3 dager på å komme itakt Det er bare tid å spille det 1 dag eller 2 så er du hekta..! De som syter og sier at det er et **** rainbows wannabe spill kan dra seg til *******! Dere syter siden dere ikke har bra nok pc eller ikke at pappane til dere fjortisser ikke vil betale med sitt kredittkort.. Slutt å syt og gi spillet en sjanse da.. Dommen kan ikke komme på et 4 dager gammelt spill! Selv så er jeg etter min mening skilled i CS 1.6 og jeg rett og slett Suuuuggerrr i CS:S men jeg tar det med godt mot og kjører oppover.. ! Im a little with no problems against the others on this forum!
.tomf Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 Kjøpte og begynte å spille idag. Har du en god PC til å dra det så er det helt konge!! Men skjønner folk som ikke synes det er kult å spille med kun et par FPS... klarer CS:S _BRA_ med nesten 100 fps på maskina mi,selv om jeg ikke har 1024mb ram og en hyper prosseror som mange tror er standard for en seriøs gamer,ikke alle som er født med penger langt opp i rævva heller vet du! likte fysikken,likte grafikken,men hvorfor i helvete kan de ikke la mapsa være som de er!? føler at det nesten er et av de nymotens cs wannabe'ene som vil ta knekken på cs. _JEG_ skal spille 1.6 en god stund til...
Morp[]eus Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Slutt å Whine...grunnen til at dere ikke liker CSS er at det er vanskeligere å treffe motstanderene og dermed mer realistisk. I cs 1.6 er det jo bare å plukke ned fiendene lett som bare f... Cs source rocks,og er kommet for å bli. Get used to it! Eneste minuset som jeg ser er at det krever en del maskin for å kjørest smooth..
thomanil Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Til dere som er sure for at dere må starte med "blanke ark"; tacka fan for det! Jeg og mange andre har ikke kommet igang med CS før source-overhalingen kom ut, og fra vårt ståsted er det helt greit at engine-skiftet messer litt med veteranenes skills... Tror imidlertid det er rimelig overdrevent at engine-skiftet ødelegger så mye for dere. Jeg holder en knapp på at det skyldes dårlig hardware. Små forskjeller i kart, våpen, rekylmodeller etc kan da umulig være så himmla vanskelig å venne seg til hvis man virkelig er flink fra før? Noe annet høres ut som sutring, er jeg redd... Endret 16. oktober 2004 av thomanil
Sigga Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Hvis du vente deg til 1.6, kan du vel venne deg til Source.
.tomf Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Skrevet 16. oktober 2004 eus' date='16/10/2004 : 13:21'] Slutt å Whine...grunnen til at dere ikke liker CSS er at det er vanskeligere å treffe motstanderene og dermed mer realistisk.I cs 1.6 er det jo bare å plukke ned fiendene lett som bare f... har det blitt så jævlig å treffe fiendene da?!plukker dem ned like lett på cs:s enn på 1.6. og har jeg whinet noe om den aim saken da?NEI!!! har jeg whinet noe om å starte på blanke ark?NEI!!! dessuten eier jeg på cs:s(hvertfall på de serverne jeg har spilt,boomtown og andre servere). på 1.6 var jeg sånn ca. middels god bare..altså jeg var kanskje 6-10 best av 20 stk osv. så ikke si at jeg whiner bare fordi jeg må starte på blanke ark(fordi det gjør jeg ikke siden jeg eier mye mere på cs:s) det er sånne som dere som gjør meg i dårlig humør,jævla "jeg tror jeg er så bedrevitende" nerder..
highlander Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 23. November mener jeg at jeg har lest et sted.
thomanil Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 det er sånne som dere som gjør meg i dårlig humør,jævla "jeg tror jeg er så bedrevitende" nerder.. Så sint.
Ksungam Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 er det bare meg som ikke får den samme følelsen som cs når du spiller cs:source?syntes ikke gameplayet var like rått,alt gikk liksom tregere,var ikke den hektiske stilen som jeg liker så godt,tror jeg holder meg til 1.6 en god stund,så lenge det er gode norske servere der. kunne ikke vært mere enig!
A.J Green Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 CS:S er totalt random iforhold til 1.6. greit nok at 1.6 har litt hitbox gugs og litt av hvert, men følelsen når man tar et hs i 1.6 er bare ikke den samme i source, dessuten treffer man uansett i CS:S, sikter jeg på deg dør du, rekylet er liksom borte... Har bare prøvd CS:S en gang, men det var nok for meg.
Nikkor Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Spilt CS:S i hele dag, synes våpnet reagerer mye saktere enn på 1,6... Aimen er mye dårligere.(Eier mere med dgl enn med Colt og Ak. :S) cbble og aztec er alt for mørke, ellers bra. Endret 17. oktober 2004 av Nikkor
mESA Skrevet 17. oktober 2004 Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Jeg syntes cs:s og 1.6 ligger ca på lik linje. cs:s går litt for treigt, så er det ny rekyl, og granatene er helt ødlagte. 1.6 er er altfor kjedlig. 1.6 var allerede ødlagt fra 1.5. Bare noen gode rester igjen fra det. Lage om 1.3 med hl2 grafikk, uten fysikken? kansje det hadde vert noe? Så kan de lage cs:s som et helt nytt spill, for cs er laget for og være lett, ikke realistisk. (vet ikke om det er laget slik, men det er det som gjør det morrsomt og spille) Endret 17. oktober 2004 av MeSa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå