Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Beste rapperen, men du liker bare 2 album av han? hehe

 

Anyways, vil også anbefale

 

MF Doom

T.I

Brother Lynch Hung

Talib Kweli

Gangstarr

5833372[/snapback]

Ehh 2? :nei: Da har du ikke fått med deg mye..

 

Albumene fra første til siste:

 

Infinite - 1996

Slim Shady EP - 1997

The Slim Shady LP - 1999

The Marshall Mathers LP - 2000

osv..... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har dere noen gang fått "gåsehud" av en sang eller?

asså at har hårene på armen reiser seg?

 

hos meg var det da jeg gikk inn i musikkbutikken og skulle høre på The Massacre for første gang....syns det var fett helt til Hate It Or Love It kom da kjøpte jeg det med en gang... :love:

 

 

edit: kom et rart ord

Endret av Sleep4Life
Lenke til kommentar
Ehh 2? :nei: Da har du ikke fått med deg mye..

 

Albumene fra første til siste:

 

Infinite - 1996

Slim Shady EP - 1997

The Slim Shady LP - 1999

The Marshall Mathers LP - 2000

osv..... :roll:

5837251[/snapback]

Infinite ble forsåvidt bare gitt ut på kassett og vinyl og solgt ut av eminems bagasjerom. Han kaller den selv forsåvidt bare en demo, og med 400 laget kan det vel neppe kalles en ordentlig release. Selv kalte han den en demo...

Lenke til kommentar
Hør på denne sangen.

 

Hva heter sangen? Vet det er Cypress Hill, men tittelen på sangen?

5840000[/snapback]

Ingen som vet? :)

5842182[/snapback]

 

Jo og det er ikke Chypress, det er Delinquent Habits. Husker ikke helt låta men tror den er henta fra Here Come the Horns. Høres kanskje ut som en liten remix, for kan ikke huske at den starter sånn, men rappinga og refrenget er det samme. Er forresten et skikkelig bra album, liker du meksikansk inspirerte beats er det knall tøft å høre på. Anbefales!

Lenke til kommentar
Ehh 2? :nei: Da har du ikke fått med deg mye..

 

Albumene fra første til siste:

 

Infinite - 1996

Slim Shady EP - 1997

The Slim Shady LP - 1999

The Marshall Mathers LP - 2000

osv..... :roll:

5837251[/snapback]

Infinite ble forsåvidt bare gitt ut på kassett og vinyl og solgt ut av eminems bagasjerom. Han kaller den selv forsåvidt bare en demo, og med 400 laget kan det vel neppe kalles en ordentlig release. Selv kalte han den en demo...

5838853[/snapback]

"...and these were real, actual studio recordings...We pressed up like, fuck, I dunno like 500 copies of the shit, and it ended up not sellin, so...."

Kassett eller ikke...hva det ble presset på har ingenting å si...musikk er musikk....kassetter var det store en gang det og ;)

Dette telles som den første offisielle releasen hans....de ble bare solgt lokalt ja....og det var ikke han som hadde lagd de selv heller. Ble laget i et studio me The Bass Brothers.

Men før denne tipen var det mange tapes som du kan kalle demo's ja...mange av disse ble også laget i det samme studioet i Detriot.

 

Sånn som "The Bassmint tapes - 19??", "Soul Intent - 1994" osv..

 

Jeg har noen gamle filmer av han og...freestylene hans er ILL! :D

post-43264-1143756133_thumb.jpg

post-43264-1143756147_thumb.jpg

post-43264-1143756178_thumb.jpg

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
Må komme med ett siste musikk-tips til alle hip-hop hodene i denna tråden! :D

 

T.I.-Live in the sky (feat.Jamie Foxx)

 

^^utrolig chill låt, passer godt til chille anledninger..røyke session anyone? :D ..eller chille nachspiel med homies'a dine... ahhh

5843081[/snapback]

Hey, takk for tips :) Jeg er heftig lytter til rolige sanger, det er så digg bare. Desverre for deg røyker jeg ikke, det er det værste jeg vet :) Tanken på hva det gjør osv, du skjønner. Men skal ikke plage deg med det :)

 

Uansett, er på skolen. Slutter snart og sangen skal sjekkes :thumbup: !

Takk for tipset!

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Må komme med ett siste musikk-tips til alle hip-hop hodene i denna tråden! :D

 

T.I.-Live in the sky (feat.Jamie Foxx)

 

^^utrolig chill låt, passer godt til chille anledninger..røyke session anyone? :D ..eller chille nachspiel med homies'a dine... ahhh

5843081[/snapback]

Hey, takk for tips :) Jeg er heftig lytter til rolige sanger, det er så digg bare. Desverre for deg røyker jeg ikke, det er det værste jeg vet :) Tanken på hva det gjør osv, du skjønner. Men skal ikke plage deg med det :)

 

Uansett, er på skolen. Slutter snart og sangen skal sjekkes :thumbup: !

Takk for tipset!

5843322[/snapback]

 

du får heller bruke den til nachspiel da ;)

Lenke til kommentar
Hør på denne sangen.

 

Hva heter sangen? Vet det er Cypress Hill, men tittelen på sangen?

5840000[/snapback]

Ingen som vet? :)

5842182[/snapback]

 

Jo og det er ikke Chypress, det er Delinquent Habits. Husker ikke helt låta men tror den er henta fra Here Come the Horns. Høres kanskje ut som en liten remix, for kan ikke huske at den starter sånn, men rappinga og refrenget er det samme. Er forresten et skikkelig bra album, liker du meksikansk inspirerte beats er det knall tøft å høre på. Anbefales!

5842222[/snapback]

Gjett om jeg liker / elsker Latino-inspirert rap! Og ellers annet musikk som raggeea.

Takk for svaret! Masse kule sanger fra dem gitt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...