Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

8 Diagrams er den sykeste skiva jeg har hørt siden Fishscale. Gud hvor tight.

 

Har vært litt skeptisk til alle (kollektive) Wu utgivelser siden 36 Chambers og det at Ghostface uttaler seg om hvor dritt den er og hvor vanskelig RZA har oppført seg i det siste gjør meg ikke mindre skeptisk. På den andre siden har plata fått gode anmeldelser, men med tanke på hvor lite peiling folk som Stein Østbø har på hip hop er ikke akkurat det et veldig godt tegn.

 

 

WTF > 36

 

 

Og skiva er drittfet. Ghost & Rae som har oppført seg barnslig, ikke RZA.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Common var helt rå i går,ingen tvil om det. Men veldig irriterende med ventetiden ute,faen så kaldt! Men må innrømme det var verdt det når Common satte i gang.

 

Likte spesielt Testify og måten han tok den på. Slengte stolen lange veier og greier. Men hva er greia om at ingen medier har skrevet om den i ettertid? Hadde gledet meg til å lese skryt om den.

Lenke til kommentar

Mainstream ja, men ikke så kjent i Norge tydeligvis. Sa på skolen jeg skulle dit og praktiskt talt alle bare "Hvem faen er det?. Men sånn er det visst,om artister ikke lager direkte radiohits hører folk flest aldri noe av dem. Og du har rett Big SturL, samma søren for meg og om Common ikke blir hørt av de fleste men følte han burde fått noe cred.

 

Når man snakker om artister folk flest ikke har hørt om så kjenner jeg ikke en person annen enn meg selv som har hørt om MF Doom. Snart på tide å finne ny omgangskrets spør du meg.

Lenke til kommentar

Heldigvis deler bestekompisen min samme passion for Hip-Hop (viktig å bruke store forbokstaver) som jeg, så jeg har det covered. Ellers bryr det meg ikke at folk generelt hører på piss. Respekterer de som hører på det mer "ukjente" innenfor sin sjanger, om det er Rap er ikke så farlig.

 

Og ja Loeve, The Com har blitt forholdsvis kommers de siste åra, men han er en av de få som fortsatt holder det tight.

 

Og når dere snakker om MF Doom - jeg har skaffa de to platene til gamlegruppa hans KMD. Har ikke fått hørt på de enda though, men kanskje noen andre har og kan fortelle meg om de er noe kule? Det er da Snakka om Mr. Hood og Bl_ck B_st_rds.

Lenke til kommentar
Og når dere snakker om MF Doom - jeg har skaffa de to platene til gamlegruppa hans KMD. Har ikke fått hørt på de enda though, men kanskje noen andre har og kan fortelle meg om de er noe kule? Det er da Snakka om Mr. Hood og Bl_ck B_st_rds.

 

Black Bastards er knall og Mr. Hood er OK.

 

Fun fact:

Tidlig i 2006 oppdaga den litt tvilsome nettbutikken sandboxautomatic.com at de hadde en del CD-eksemplarer av MF Dooms Operation: Doomsday og KMDs Black Bastards innerst på lageret. Thendrup blir fra seg av lykke og bestiller i vei, men, akk, for sent, Operation Doomsday ble utsolgt før jeg rakk å bestille. Uansett, etter to uker kommer Black Bastards i posten. Coveret er pakka inn i plast. Inni finner jeg ikke bare Black Bastard-CDen, men også en brukt utgave av Kings of Convenience - Riot on an Empty Street. :wee:

Endret av unge thendrup
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...