Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Guillotine er nok det beste når vi snakker Cuban linx.

 

Edit; Etter Ice cream selvsagt.

Min favoritt fra den skiva er lett Verbal Intercourse.

 

Jeg har plutselig fått helt oppheng i Roc Boys. Tenkte ikke noe spesielt over noen av låtene på American Gangster ved første gjennomlytting, men hornlinja er så fet. Også pluss at videoen er off the hook, med 110 cameos av alle mulige folk. Vi burde se hvem som kjenner igjen flest i quiz-tråden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har noen bra tips til sanger å sovne til? Har litt Devin The Dude og Richie Rich so far..

 

Åh, nesten min yndlingsmusikk!

 

Josh Martinez:

Come And Go

Time Alone

Tour Is War

Just A Dood

Nightmares remix

Uphill Climb

Rainy Day

Breakdown

 

The Chicharones (Josh Martinez & Sleep):

Opposite of Fair

Alone

Little By Little (Can you think of a single thing you've done, that's meant anything, anything at all... Fremførelsen på de linjene er fantastisk)

Breaking Point

Can't Find The Time (

 

Pigeon John:

Emily

Life Goes On (med Abstract Rude)

The Art of Falling Off

Alone...

Nothing Without You

Matter 101

Rainy Days

Growin' Old

 

Masse av CunninLynguists er meget behagelig å sovne til, orker ikke skrive flere enkeltsanger nå :)

 

Og ja, Devin the Dude er fantastisk å sovne til =)

Lenke til kommentar
Hah, Verbal Intercourse er blant låtene jeg liker "minst" på den skiva. Tror jeg er alene om den. :wee:

 

Egentlig, på en måte, er jeg enig med deg. På en måte er sangen sugbar, på en annen er den topp. Jeg liker den best på grunn av det lyriske, tenker da på Nas.

 

Det er en sang som krever at du lytter, og at du lytter flere ganger, ja mange ganger.

Hører man på den som man hører på mye annen musikk, litt fraværende, er den forferdelig.

Det er teksten til Nas som gjør den til det den er.

 

"Trick my Wisdom, with the system that imprisoned my son" må være en av mine favoritt linjer innenfor hip-hop.

 

Jeg sier absolutt ikke at du kommer til å like den Thendrup, du har sikker hørt på den nok allerede. Men forklarer bare hvordan jeg ser på den.

Lenke til kommentar
Hah, Verbal Intercourse er blant låtene jeg liker "minst" på den skiva. Tror jeg er alene om den. :wee:

 

Egentlig, på en måte, er jeg enig med deg. På en måte er sangen sugbar, på en annen er den topp. Jeg liker den best på grunn av det lyriske, tenker da på Nas.

 

Det er en sang som krever at du lytter, og at du lytter flere ganger, ja mange ganger.

Hører man på den som man hører på mye annen musikk, litt fraværende, er den forferdelig.

Det er teksten til Nas som gjør den til det den er.

 

"Trick my Wisdom, with the system that imprisoned my son" må være en av mine favoritt linjer innenfor hip-hop.

 

Jeg sier absolutt ikke at du kommer til å like den Thendrup, du har sikker hørt på den nok allerede. Men forklarer bare hvordan jeg ser på den.

 

Du skriver så mye rart.

 

Jeg liker den "minst", skrev jeg. Det var kanskje litt uklart, men det jeg mente er at jeg vil gi Verbal Intercourse terningkast 5, mens de fleste låtene på albumet får en klar 6er. Den er overhodet ikke sugbar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...