Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/12/18/521545.html

 

8 Diagrams skal vist nok være jævlig bra. Lurer på hvordan det står iforhold til 36 Chambers.

Leste rosende anmeldelse i dagens næringsliv om dagen, hip-hop er ikke lenger bare for ungdom :D

 

2 Pac, Daz, Kurupt, Meth & Redman - Got My Mind Made Up (Sjekk ut Instant Funk sin originalversjon, om du, ja, digger funk :wee:)

Se filmen hos Youtube

Endret av AvieN
Lenke til kommentar
8 Diagrams skal vist nok være jævlig bra. Lurer på hvordan det står iforhold til 36 Chambers.

Leste rosende anmeldelse i dagens næringsliv om dagen, hip-hop er ikke lenger bare for ungdom :D

 

 

Wu-Tang-anmeldelse i Dagens Aksjemeldinger? Nei, nu står ikke verden til påske.

 

 

Stress er uenig og jeg stoler vel mer på dem når det gjelder hip hop enn Dagbladet...

 

Jeg er uenig med Big Paulie i stress i 99/100 tilfeller. :wee:

Lenke til kommentar
hip-hop er ikke lenger bare for ungdom :D

 

Må bare minne om at de fleste rappere begynner å bli ganske gamle.

 

 

Jeg er uenig med Big Paulie i stress i 99/100 tilfeller. :wee:

 

Er ikke enig med Big Paulie alltid jeg heller. Men alikevel tror at jeg at han har mer peiling enn 99,9& av anmelderne i Dagbladet, Vg og Dagens Næringsliv.

Lenke til kommentar
http://www.dagbladet.no/kultur/2007/12/18/521545.html

 

8 Diagrams skal vist nok være jævlig bra. Lurer på hvordan det står iforhold til 36 Chambers.

 

Stress er uenig og jeg stoler vel mer på dem når det gjelder hip hop enn Dagbladet...

 

Hadde ikke jeg gjort.. Det er ikke Wu-Tang Forever (som imho sannsynligvis ALDRI kommer til å bli toppet av noe Hip Hop album noensinne) eller 36 Chambers, men det er en sinnsykt solid plate etter et par gjennomlyttinger!

 

Om du er i tvil, bestem selv, Big Paulie suger.

 

Om det er ingenting som funker, lurer jeg på hva dette gjør;

Campfire

Se filmen hos Youtube

 

Weak Spot

 

Rushing Elephants (fant ikke god kvalitet)

Se filmen hos Youtube

 

Stick Me For My Riches (Hadde vært fetere uten hi-hats tingene, RZA skulle produsert alt.)

Se filmen hos Youtube

Endret av Bakkem
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...