Gå til innhold

Hip Hop-tråden - les reglene


ehs5

Anbefalte innlegg

PÅ CD..?!

 

Bra den sida du linka der BTW!

 

For å si det sånn. Jeg "skaffer" musikken min på gratis vis først for å finne hva jeg liker, for så å kjøpe enten på CD eller vinyl senere - er kjipt å betale for noe en ikke liker.

 

Har blitt endel skaffing frem til nå :p

 

Haha. Jeg mente at det er tusenvis av CD-er jeg ikke har. :p

 

Har bare et par hundre sjøl.

Jeg kjøper heller ikke noe uten å ha hørt i hvert fall noen av låtene på forhånd, om da ikke CDene er veldig billige. Og jeg leker med tanken på å kjøpe meg platespiller, er en del gamle greier som er lettere å få tak i på vinyl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt hjelp. Sangen jeg leter etter er postet i denne tråden før. Mest sannsyneligvis av Unge Thendrup. Uansett, jeg har sett 20 sider tilbake i tråden og jeg finner den ikke. Sangen heter "And So". Dirty Oppland har forøvrig brukt beaten i en av sine sanger.

 

Jeg husker en settning fra sangen "So im back where i started, hanging with navn and just rapping retarded".

 

Noen? :)

Lenke til kommentar
Jojo, nå vet ikke jeg hva de forskjellige movesa heter, men han begynte med litt med føttene først, så tok han noe ala en headspin (var vel mer på nakken), og fullførte det hele med en skikkelig Old Skool pose!

 

Du kan forøvrig få det med deg her (2:40)

*Youtube*

 

Du som filma?

 

 

Edit: Forresten, noen som har tips til norsk rap-lyrics man kan analysere til skoleoppgave? ;)

Endret av shizz kebab
Lenke til kommentar
Jojo, nå vet ikke jeg hva de forskjellige movesa heter, men han begynte med litt med føttene først, så tok han noe ala en headspin (var vel mer på nakken), og fullførte det hele med en skikkelig Old Skool pose!

 

Du kan forøvrig få det med deg her (2:40)

*Youtube*

 

Du som filma?

 

 

Edit: Forresten, noen som har tips til norsk rap-lyrics man kan analysere til skoleoppgave? ;)

 

Har du lyst på litt hjernetrim kan du jo begynne med Bad Spit :]

Lenke til kommentar
Jojo, nå vet ikke jeg hva de forskjellige movesa heter, men han begynte med litt med føttene først, så tok han noe ala en headspin (var vel mer på nakken), og fullførte det hele med en skikkelig Old Skool pose!

 

Du kan forøvrig få det med deg her (2:40)

*Youtube*

 

Du som filma?

 

 

Edit: Forresten, noen som har tips til norsk rap-lyrics man kan analysere til skoleoppgave? ;)

 

Har du lyst på litt hjernetrim kan du jo begynne med Bad Spit :]

 

*lusker inn i tråden*

 

Eventuelt kan han ta Gatas Parlaments Antiamerikansk Dans, og kommentere hvilke historiske hendelser de refererer til i teksten (Iran-Contras skandalen, Operasjon Ajax, sprengningen av Al-Shifa-fabrikken i Sudan etc.), i og med at det også vil gi en viss kunnskap om etterkrigshistorien ;)

 

*sniker seg ut av tråden*

Lenke til kommentar
Nå burde du heller bare passe munnen din og IKKE snakke om ting du ikke vet en jævla dritt om får seriøst..

Nå driter du deg så jæææævlg ut!!!

 

Han & Big Face 100 har kontakt JO

Ånei det er ikke en jævla køddefilm

det er en FILM om beefen t han å 50

men han har om EAZY & PAC også å dvs barndommen hans!!

 

Åjo, bloods 'n' CRIPS har sjefer

Snoop er for crips, GAME er for bloods

Og det kommer aldri til å stoppe før di er døde!!!

 

Westside er bare cali..

ja CALI er CALIFORNIA & LOS ANGELES .. stupido

 

Ya Boy er fortsatt AFTERMATH

Og Juice er såvidt komme igang

Å TECHn9ne

er FORTSATT med game, det er bare FAKE rykter....d har begge uttalt seg om !!

 

 

Jeg tror jeg dør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...