Gå til innhold

tg 05 noen som veit hvor du kan bestille billeter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo,

 

Jeg og noen venner har tenkt oss på TG05 og med det jeg har hørt om bilettsalget skal det visst være ganske vanskelig å få biletter. Derfor har vi tenkt til å sitte på flere pc`er hver og prøve å få tak i biletter. Og jeg lurer på om jeg kan bestille biletter til vennene mine hvis jeg kommer inn først, er dette mulig? hvis mulig, hvor mange biletter kan jeg kjøpe. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Hallo,

 

Jeg og noen venner har tenkt oss på TG05 og med det jeg har hørt om bilettsalget skal det visst være ganske vanskelig å få biletter. Derfor har vi tenkt til å sitte på flere pc`er hver og prøve å få tak i biletter. Og jeg lurer på om jeg kan bestille biletter til vennene mine hvis jeg kommer inn først, er dette mulig? hvis mulig, hvor mange biletter kan jeg kjøpe. Noen som vet?

du kan vel bare kjøpe en bunke med billetter å skifte eier på dem!? (tror grensen pleier å gå på 10 stk.)

Lenke til kommentar

Grensen har pleid å ligge på 6 billetter pr. ordre. Du kan ha så mange eller så få ordre som du vil, men du må starte på nytt igjen for hver ordre. Du kan ikke splitte ordre.

 

Billetter har ikke vært solgt gjennom billettservice på mange år nå, og jeg regner ikke med det kommer til å bli solgt der i år, heller.

Lenke til kommentar

Hvis du virkelig går inn for å skaffe billetter så får du billetter. Er bare å sette seg klar en halvtime før og så sitter du hele kvelden/natta. Tar som regel noen timer før det blir tomt, da servern går ned hvert eneste år :!: hvis du har flere pc-er på huset, still dem på rekke, i hver sin kø (med mindre dem går etter ip da, har ikke testa dette forslaget)

uansett.. Billettene kommer nok i Februar eller sent Januar neste år. Fordi TG er neste år i Mars :w00t:

Lenke til kommentar
billet service har også billeter

de hadde det for 4 år siden ja, ikke nå.

 

partyticket har billetter ja, lag en konto nå, så slipper du å glemme å registrere deg, og når bilettene er ute så kan du nesten bare glemme det

 

det er ca 5200 billetter,l det høres mye ut, men ikke vent til dagen etter, kom deg på 10-15 min før billettene blir lagt ut, gjerne før, logg deg inn og vent...

 

du kan maks bestille 5 billetter om gangen, du kan bestille så mange ganger du vil.

 

eieren av billetten forblir alltid eier, man kan skifte brukere av billetten.

 

billettene pleier å bli lagt ut sånn ca kl. 20:00 på kvelden, men ikke tro at alt er ok da, det er MYE trafikk, og MANGE som prøver å bestille billetter, det er en god sjangse for at serverene går ned minst en gang, men partyticket har folk som prøver å holde serverene oppe.

 

samarbeid med alle som skal på tg sammen med deg, still dere i kø(hvis det er kø i år da), finn på noe morro mens dere venter...

 

billettene i år blir vel på litt under 600 kr, inkl. alle avgifter

 

plassene er det samme som i fjor, 80x60 mener jeg å huske, spar på plassen, det er ikke mye av det.

 

Heinz kommer nok til å være sponse i år også, så det kan bli vannkokere, mikrobølgeovner m.m

 

de sluttet med billettservice fordi det ble alt for mye trafikk der, du kan selv tenke deg 7000 folk som ringer til noen få folk som skal ordne med bestillingen...

Lenke til kommentar

I år var det jo bare problemer fordi de hadde et nytt system eller noe sånt. Etter klokken 02:00 om natten tror jeg problemene var fikset og køen gikk noenlunde som den skulle. Er usikker tho, var ferdig i kø ganske tidlig :p

 

EDIT: Argh. Det var dette med å sjekke datoen på tråder.. :ermm:

Endret av Dingot0m
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...