Gå til innhold

Open Beta Signups Snart!


Anbefalte innlegg

World of Warcraft Open Beta Sign-ups Coming Soon!

We are happy to announce that we will soon be accepting applicants for the World of Warcraft® Open Beta Test for North America. The open phase of beta will give people a chance to enter Azeroth and play World of Warcraft before the game is released. More details will become available over the next few days, so stay tuned."

 

http://www.worldofwarcraft.com

 

Flott nyhet, men klarer dere å si "forskjellsbehandling" ?

 

På hvilken måte er det en Open Beta, hvis den er kun for Nord Amerika?

La meg si det slik at jeg har fått Blizzards forskjellsbehandling langt oppi halsen.

 

Uansett, skal nok klare å finne en måte å bli med på :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså.. Vi får en egen Open beta vi også... slut å syt :p

 

Vi ligger litt etter fordi blizzard har lyst å ha kvalitet over kvantitet.

 

For å få den beste customer supporten osv setter de seg godt inn i US/Korean beta før de gjør noe videre (eu).

Lenke til kommentar
Altså.. Vi får en egen Open beta vi også... slut å syt :p

 

Vi ligger litt etter fordi blizzard har lyst å ha kvalitet over kvantitet.

Så du mener Amerikanske tester holder høyere kvalitet enn alle andre?

At vi får Open beta 3-4-5 måneder etter blizzard synes jeg ikke er grunnlag for å slutte å klage. :whistle:

Nei, var ikke helt det jeg mente.. De vil ikke "starte stort" på en måte, hvis du forstår.. Er vanskeligere å holde styr på 30 unger en 2 lissom..

Det står på FAQ'n deres på www.blizzard.com/wow/faq

Lenke til kommentar

Tingen er vel mer at foreløpig har Blizzard planer om at Europeere bare kan spille på de europeiske serverne, og amerikanerne kan bare spille på de amerikanske serverne.. "For å gi spillerne den beste opplevelsen" var det vel de sa.. Derfor skjer all betatesting for europeere på europeiske servere.

 

Dette er noe Blizzard nok kommer til å tape en del kunder på. Pga multi-nasjonale klaner som kanskje ikke gidder når de ikke kan spille sammen, osv..

(::krysser fingrene for at Blizzard skal forstå at vi vil spille der vi vil spille::)

Endret av Stealth
Lenke til kommentar
Tingen er vel mer at foreløpig har Blizzard planer om at Europeere bare kan spille på de europeiske serverne, og amerikanerne kan bare spille på de amerikanske serverne.. "For å gi spillerne den beste opplevelsen" var det vel de sa.. Derfor skjer all betatesting for europeere på europeiske servere.

 

Dette er noe Blizzard nok kommer til å tape en del kunder på. Pga multi-nasjonale klaner som kanskje ikke gidder når de ikke kan spille sammen, osv..

(::krysser fingrene for at Blizzard skal forstå at vi vil spille der vi vil spille::)

Nei, poenget er at foreløpig er det bare snakk om en BETA-test. Du trenger ikke _BETA_-teste med europeiske spillere på amerikanske servere, og du trenger ikke amerikanske spillere på europeiske servere. Og du vil ikke ha uendelig mange betatestere uansett, og Blizzard har gjort en veldig god jobb med betatesting (selv om det tok tid før european beta kom, noe det _HELT_ sikkert var gode grunner til).

 

Hvis du vil spille på amerikanske servere, kjøper du bare den amerikanske versjonen av spillet. Vil du spille på en av EU-serverene, kjøper du den europeiske versjonen av spillet. Dette er vel sånn det blir gjort i DAoC så vidt jeg vet i dag (jeg spiller ikke spillet selv, så noen andre kan få bekrefte det), og det burde ærlig talt ikke være problematisk når spillet kommer i sin helhet. Er det uansett ikke slik at de fleste guilds blir formet i spillet og ikke på forhånd? Hvis man har flere folk over hele verden som allerede spiller sammen og som bare skal 'bytte spill', så er nok det jeg nevnte tidligere i avsnittet løsningen.

 

Uproblematisk, og Blizzard vet hva de driver med. De leker ikke butikk.

Lenke til kommentar

Du vet at Stealth har helt rett ja fiskfisk?

Planen om å la spillere spille på kun lokale servere gjelder ikke KUN for beta. Og det vil IKKE være nok å kjøpe den amerikanske versjonen for å komme rundt sperrrene.

 

If I live in Europe or Asia and have preordered a US version of the game from an online retailer, will I be able to play the game when I receive it?

 

Players who do not use a method of payment accepted in North America and who do not have a North American billing address will not be able to play on US servers. Therefore, we highly recommend that players in other regions instead preorder the game for their local region and purchase their World of Warcraft subscription when the game launches locally to them. Doing so will ensure that they have the best possible World of Warcraft gameplay and support experience available.

 

Hadde det vært så uproblematisk som å kjøpe en amerikanske versjon for å spille så hadde vi ikke klaget vett. Gud vet hvor mange av de hundrevis av guildene som er formet før release må oppløses på grunn av dette, men jeg har sett en del allerede.

Endret av apollox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...